Παρασκευή 22 Ιουλίου 2011

ΑΥΡΙΟ ΕΧΩ ΓΕΝΕΘΛΙΑ

Και κανω ονειρα....
χαρτινα ονειρα....
αυτα δεν πονανε και πραγματοποιουνται
οπως ειναι απο χαρτι και τα κοσμηματα μου....
αν ποτε θελεισετε καποιο μην διστασετε να μου το πειτε....
κοστιζουν οσο τα δαχτυλα του ενος χεριου σας
τα κανω γιατι αν δεν φτιαχτουν θα στοιχιωσουν μεσα μου ....
και ενα ονειρο που σε κυριευει ειναι ενας μικρος δυναστης ε; το ξερετε;
αν μια ιδεα μπει μεσα μου θελω να την κανω.
φτιαχνω καινουργια χαλαω παλια....κοσμηματα....
ομως τα ονειρα οταν μπαινουν στο χαρτι και βγουν απο την ψυχη μου ηρεμω
για αυτο το εχω ριξει στις κατσκευες για να ηρεμησω....
αυριο εχω γενεθλια και ειανι η πιο ωραια μερα για μενα στο καλοκαιρι
την αγαπω την λατρευω και την περιμενω
θελω να ακουω ευχες επιθυμιες αγκαλιες δωρα λολουδια για μενα μονο
ναι ειμαι σημαντικη 
για μενα
και φυσικα κανω ονειρα
οχι σχεδια
οχι 
τα ονειρα ειναι αλλιως
σε ταξιδευουν
και εχω αναγκη την διαδρομη
μηδενιζω και παω απο την αρχη
ονειρευομαι εκθεσεις με τις δημιουργιες μου και χαιρομαι που ο καθενας σας εχει
ενα ονειρο μου πανω του
ενα σχολιο σας μου αρκει για να συνεχισω....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

σχεδιάζω πάνω στο χαρτί και σου μιλάει... εσύ τι θα του πεις;