Παρασκευή 19 Αυγούστου 2011

ΑΠΟΨΗ

Τα παντα ειναι πως θα τα θέσεις μέσα σου.
Ετσι και η μοδα το στυλ τα παντα.
Το οτι υπαρχει μια μοδα μια βιομηχανια να μας επηρεάζει δεν σημαίνει οτι μπορουμε τα παντα να τα υποστηρίξουμε ή οτι θα το ακολουθησουμε το ρευμα.
Εγω θελω να διαφέρω και ας μην αρεσει σε πολλους.
Κοιτω κοπελες που ντυνονται διαφορετικα απο τα καθιερωμένα προτυπα και δεν μου μοιαζει ξενο γιατι το στηρίζουν σωστα.
Οπως επεισης δεν μου αρεσε που ειδα 2 κοπελες διαφορετικες και αγνωστες ματεξυ τους να φορανε και οι 2 τζιν σωλήνα, μπλουζακι φανελακι και μια μπαλαρινα, μια τσαντα και εξω και ηταν τοσο ιδιες που λεω πι το νοημα;
Χαιρομαι που πλεον απο αυτην εδω την ΓΩΝΙΑ εχω μαθει κατι για την μοδα απο την Ελλαδα και το εξωτερικο. Που υπαρχουν κοπελες με γουστο διαφορετικο, ιδεες πρωτοτυπες.
Έρχεται χειμωνας και το λεω απο τωρα για να μην σας πληγωσει η ιδεα. και θελω δημιουργιες και νεα σχεδια,
Διαφορετικα , δικα σας αγαπησιαρικα.
Αν καποιος δημιουργος θελει να γραψω στο σπιτακι μου ενα αρθρο πολυ θα το χαρω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

σχεδιάζω πάνω στο χαρτί και σου μιλάει... εσύ τι θα του πεις;