Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2012

ΝΟΥΜΕΡΟ 46

καλημερα καλημερα
που λετε, οπου και να μενετε , ο καιρος εχει αλλαξει...
κανει κρυο βρε παιδι μου πως να το κανουμε....
θα μου πεις καλυτερα να μαζευομαστε ολοι γυρω απο το τζακι με ενα ποτηρι κρασι να τα λεμε.
να παιζουμε με τους φιλους μας παιχνιδια. 
Σωστα;
ε και εγω εγινα σπιτογατα. 
χουχουλιαζω πινω σοκολατα διαβαζω βιβλια δινω εξετασεις για να παρω το πτυχιο μου. και γενικος εγινα σπιτογατουλα.
καπως ετσι ετυχα σε αυτην την εικονα την λατρεψα καιε κανα σκουλαρικια για μενα. 
δηλωνω ξεκαθαρα στο συμπαν πως θελω να βρω και τον τρυφερο τσαχπινη γατουλη μου για να τον αγαπησω και να κοιταμε μαζι την νυχτα την πολη.
Λοιπον; τι λετε; σας αρεσει;

10 σχόλια:

  1. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΤΑ ΣΚΟΥΛΑΡΙΚΙΑ ΣΟΥ!!! ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ ΤΟΝ ΓΑΤΟΥΛΗ ΣΟΥ!!
    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΣΟΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχα τα σκουλαρικάκια σου. Με το καλό να τελειώσεις τις εξετάσεις σου και να πάρεις το πτυχίο σου ααα ναι και να βρεις τον γατούλη σου!!!
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλώς σε βρήκα!Πολύ όμορφη εικόνα όντως!!!!Καλή επιτυχία στις εξετάσεις σου και γρήγορα με ένα γατούλη αγκαλιά!!!Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. φωτολαμπιδα μου να εισαι καλα και παντα τοσο φωτεινη
    καπου εκει εξω τιγηρνα ο αλητακος μου και θα ερθει να μου νιαουρισει να δεις που ψαχνει τον σκοπο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. υρις μου χαχα βρε βρε τι μου κανεις κουκλα; κοιτα αυτες οι εξετασεις ειναι πολυ πολυ παραξενες αλλα δεν σκαω ολα θα γινουν στην ωρα τους. βρε αυτος ο γατουλης μου ολο μου στελνει κατι μνμ οτι ερχετε και ολο αργει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χειροποιητη μαγδα μου ελπιζω εσυ να εχεις ηδη τον γατουλη σου για να μου πεις πως ειναι η εμπειρια...οσο για τις εξετασεις θα σκισω αναμφιβωλλα το λεω για να το ελπισω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλώς σε βρήκα! Πολύ όμορφα τα σκουλαρίκια! Έχω και μια αγάπη για το θέμα! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπέρα!
    Πολύ όμορφα τα σκουλαρίκια σου, φλερτάρω τελευταια με την τεχνική του υγρου γυαλιού και οφείλω να ομολογήσω ότι ειναι καταπληκτική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. σοφια μου να εισια καλα που ηρθες κανε την προσπαθεια σου και θα το καταχαρεις θα δεις
    αληθεια σου αρεσαν αυτα; ειναι τα αγαπημενα μου
    σαν γατουλα που ειμαι
    φιλουρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. αγαπημενο μ χρωμα μωβ χαχα καλως ηρθες αληθεια σου αρεσουν οι γατουλες; εμενα η εικονα μ αρεσε και την εκανα για μενα την αγαπησα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

σχεδιάζω πάνω στο χαρτί και σου μιλάει... εσύ τι θα του πεις;