Τετάρτη 21 Αυγούστου 2013

STEKIA PANTOU BY @PRASINIZO.GR

όπως πολύ καλά θα θυμάστε πριν λίγο καιρό ορκίστηκα τεχνολόγος γεωπόνος.
Οκ μπράβο ακούσαμε και δουλειά ψάχνουμε. Σε περίπτωση που δεν το καταλάβατε με αρέσει το κρασί.  Κια το κυριότερο τα περισσότερα κοσμήματά μας έχουν γίνει απο ανακυκλωμένο χαρτί.
Είναι σχέδια μοναδικά, ιδιαίτερα, που όποιος τα παίρνει δέχεται να ξεχωρίζει, και που όσοι τα βλέπουν ελπίζω κάποιοι να τα αναγνωρίζουν.
Τα αναγνώρισαν και τους άρεσαν σαν ιδέες όμως σε ένα σαίτ που είναι σχετικό με την σχολή μου και τα κοσμήματα μου, μιας και έχει οικολογικό χαρακτήρα.
Το prasinizo.gr φιλοξενεί ένα κειμενο για τα κοσμήματα μου και για αυτό σας το παρουσιάζω να το δείτε και εσείς εδώ ΣΤΕΚΙΑ ΠΑΝΤΟΥ  να το ευχαριστήσουμε και να του ευχηθούμε τα καλύτερα.
ΕΎΧΟΜΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΑΣ


 

2 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια Ιωάννα μου! Πάντα τέτοια !
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κουκλαρα μου να εισαι καλα χαιρομια που περνας απο εδω παντα με τον καλο λογο στο στομα
      βασικα τιμαω οσους με στηριζουν

      Διαγραφή

σχεδιάζω πάνω στο χαρτί και σου μιλάει... εσύ τι θα του πεις;