Πέμπτη 23 Ιουλίου 2015

ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΩ ΓΕΝΕΘΛΙΑ


23/7/1987

μια ημερομηνία που είναι η προσωπική μου πρωτοχρονιά. 
Φέτος έκλεισα έναν χρόνο περίεργο, δημιουργικό, που με έμαθα καλύτερα και που όλα έγιναν για κάποιον λόγο. 
Μου έκαναν αυτή την τούρτα για να θυμηθώ οτι είμαι και γυναίκα. Δεν μπλέκομαι με χάντρες παπούτσια αλλά πλέον έμαθα οτι είμαι μέρος της μόδας και δέχτηκα να έχω αυτό για τούρτα. 
Θέλω να με αγαπήσω πολύ να με μάθω καλύτερα και όλα αυτά τα κομμάτια που θα μαζέψω φέτος να τα δώσω σε έναν άντρα που θα τα εκτιμήσει πολύ. 
χρόνια μου πολλά λοιπόν 



3 σχόλια:

  1. Πάντα και πάνω απ' όλα γυναίκα! Χρόνια πολλά και καλά λοιπόν...σου εύχομαι τα καλύτερα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια Πολλά από τις τσούπρες για τα γενέθλια σου χθες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

σχεδιάζω πάνω στο χαρτί και σου μιλάει... εσύ τι θα του πεις;