Σάββατο 12 Σεπτεμβρίου 2015

STEKIA PANTOU BY @ GALS N GUYS

Να μαι και πάλι εδώ. 
Σας έλειψα; Ε είπα να γυρίσω πίσω, μιας και έχουν ανοίξει τα σχολεία, και να σας πω μερικά νέα που έχω. 

                            Καλά νέα μόνο 


Κάθε φορά που μιλάνε για εμένα είναι μεγάλη χαρά και τιμή. Αν αρέσει σε κάποιους το χόμπι μου και το τιμάν είναι σημαντικό για μένα. Όταν διαλέγεις κάτι απο τα stekia pantou  με στηρίζεις και με κάνεις χαρούμενη. 

Και κάπως έτσι σήμερα με βρήκαν και είπα δύο λόγια στο Portal Gals n Guys 

όπου προς τιμήν τους μου έδωσαν χώρο να πω μόνη μου μερικά πράγματα όπως τα θέλω για την δουλειά μου. 
Θα συνεχίσω να αναζητώ για εσας που είστε μαζί μου τόσα χρόνια καλές συνεργασίες ...

Για τα μάτια σας μόνο, μπορείτε να μπείτε εδώ stekia pantou χειροποίητα κοσμήματα και απλά ζητάω αν σας αρέσει να το κοινοποιήσετε στα προφίλ σας ... 

Θα τα πούμε σύντομα φιλιά...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

σχεδιάζω πάνω στο χαρτί και σου μιλάει... εσύ τι θα του πεις;