Κυριακή 28 Απριλίου 2013

ΝΟΥΜΕΡΟ 238

 
έχω καιρό να κάνω ποδήλατο... μα σας ιδέα δεν ξέρω γιατί όπου το βρώ το θαυμάζω... ε'ιναι ένα μέσο μεταφοράς που σε χαλαρώνει και ποτέ στο μυαλό σου δεν το έχει συνδέσιε με το άγχος... κάνει ωραίο σώμα, σε ταξιδεύει και μέσα στην πόλη πλέον, αλλά και στην εξοχή οπότε για αυτό μας βγάζει κάτι πιο χαλαρό...
επιτέλους και μια μόδα που οδηγεί κάπου ... εμένα εγινε μια υπενθύμιση στο κινητό μου καθώς το έκανα μπρελόκ κινητού . αλλά έχω να κάνω πολλά χρόνια και δεν το ακούω...
για όποιν θέλει να μάθει κάτι παραπάνω ας μπει στην σελίδα Podilatodraseis όπου θα ενημερώνεται για ότι υπάρχει γύρω απο το ποδήλατο ... μια σελίδα που στηρίζει τα stekia pantou by mamapeinaogr είναι η σελίδα 2petaliadromos 
όπως και να έχει εγώ θέλω να σας πω ότι είμαι πολύ χαρούμενη για αυτό το κολιέ καθός το φοράει κάποια που της πάει και χαίρομαι πολύ για αυτό...
εύχομαι να μην σας έχω κάνει την ζωή ποδήλατο


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

σχεδιάζω πάνω στο χαρτί και σου μιλάει... εσύ τι θα του πεις;