Παρασκευή 28 Αυγούστου 2015

STEKIA PANTOU BY @DIRTY CHIC DIARIES

Γερμανία Ελλάδα = Χ
Θεσσαλονίκη- Θεσσαλονίκη =2
Το να είσαι απο την Θεσσαλονίκη είναι βαριά κληρονομία και ας μην το ξέρεις. 
όσο υπάρχει αυτή η πόλη όλοι θα έχουμε μια πατρίδα. Είναι μια έκφραση που στέκει γραμμένη το μουσείο του λιμανιού μας. 
όπου και να ζεις αυτή η πόλη σου έχει δώσει κάτι απο την πολιτιστική και καλλιτεχνική της υπόσταση, όπου σου βγαίνει αβίαστα και νομίζεις πως είναι φυσικό σου, μα θα το καταλάβεις όταν βρεθείς αλλού, μακριά της. 
Η Μαρία Ζητιρίδου είναι μια Θεσσαλονικιά που ζεί στην Γερμανία λόγο ... έρωτα αλλά ακόμα και εκεί το ωραίο γούστο της δεν το έχει χάσει. Διαλέγει Έλληνες σχεδιαστές και κάνει συνεργασίες για να δείξει οτι αυτή η χώρα ακόμα δημιουργεί. 
 
Μέσα σε αυτούς ήμαστε και εμείς τα stekia pantou όπου με ένα κολιέ μας συνοδεύουμε ένα φόρεμά της . Αυτό έχω καταλάβει μέσα απο συνεργασίες μου, ότι απο τον χαρακτήρα σας έχουν πλέον άλλη αξία, υπόσταση, προσωπικότητα τα κοσμήματα μου. 
 Δεν θα σας κρατήσω σε αγωνία... Μπορείτε να διαβάσετε το κείμενό της με τίτλο ... coco-who? μα καλά που το σκέφτηκες Μαράκι ;;;;
Και για να δείτε πόσο μας αγαπάει και μας σκέφτεται έκανε το προφίλ μας πρόταση να το δείτε και στο ποστ της με τίτλο diy-fringe-necklace... 

2 σχόλια:

  1. εισαι πολυ δημιουργικη...... και παρακολουθω τον μπλοκ σου!!! ειχα ερθει Θεσσαλονικη πριν μια βδομαδα... ηταν υπεροχα.. εχει κατι πολυ ομορφο στην ατμοσφαιρα της αυτη η πολη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. α παντα ειμαι ανοιχτη να γνωριζω κοσμο που με παρακολουθει απο κοντα την επομενη φορα αν θες τα λεμε απο κοντα ...
    μερσι πολυ μετα απο καιρο εχω ενα σχολιο και μετα το ξεκαθαρισμα μου νομιζα κανεις δεν με βλεπει

    ΑπάντησηΔιαγραφή

σχεδιάζω πάνω στο χαρτί και σου μιλάει... εσύ τι θα του πεις;