Τετάρτη 16 Μαΐου 2012

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ STEKIA PANTOU


  Μια φορά και ένα καιρό, έφτασε στον κόσμο της δημιουργίας ένα μωρό μικρούλι. Όπως όλα τα μωρά, ήταν περίεργο, για τα υλικά, τις ιδέες, το νέο.

Έτσι ονομάστηκε παρατηρητής!

  Σταματούσε όπου του άρεζε, έβλεπε ότι του τραβούσε την προσοχή. Και έτσι το σπίτι του χαρακτηρίστηκε ως

 stekia pantou !!!

 αυτό το μωρό χρόνισε εδώ και λίγο καιρό.

Ανακάλυψε ότι του αρέσουν οι ωραίες φωτογραφίες.

Έτσι για να το δείξει, και για να τιμήσει όσους το μεγάλωσαν κάνει έναν διαγωνισμό.

 Για να πάρετε μέρος πρέπει:

o  Να είστε μέλος, αν όχι να γίνετε, αλλιώς δεν θα ισχύει η συμμετοχή.

o  Να έχετε ένα e-mail γιατί σε πολλούς δεν μπορώ να βρω στο Blog τους.

o S.O.S.  για να ισχύει η συμμετοχή ζητάω από εσάς να μου πείτε μια πρωτότυπη ιδέα για να την κάνω δημιουργία. Π.χ είμαι ο παρατηρητής, και θέλω να κάνεις το φεγγάρι στέκα για τα μαλλιά οκ; Έτσι θέλω να τα πείτε αλλιώς θα διαγράφετε η συμμετοχή σας.
ο διαγωνισμοσ θα διαρκεσει ως 30/5/2012



Ένας τυχερός θα κερδίσει 10 πλαστικοποιημένες εικόνες με μωρά από την ANNE GEDDES για να βάζει πάνω τους τα ποτήρια του. Όχι μούσκεμα γιατί είναι από χαρτί, αλλά χαρίζουν ομορφιά από κάτω.

 Σας περιμένω όλους!!! Με δημιουργικές ιδέες οκ;

26 σχόλια:

  1. Νάμαι..περίεργη γάτα ποτέ γλυκιά μου δεν αδιαφορώ για τη πρόσκληση που μου κάνουν.Είσαι από τη Θεσσαλονίκη βλέπω οπότε στην έκθεση των συρταριών τη Παρασκευή οφείλεις να έρθεις σαν γνήσια κάτοικος του..μπλοκοχωριού μας..Όσο για θέμα..βλέπω οτι σου αρέσει το χαρτί..σ' εμένα αρέσει το κολάζ..τι θα έλεγες για ένα πίνακα κολάζ ..Για τεχνικούς λόγους δεν μπορώ να μπω στη παρακολούθηση σου γι' αυτό θα ..επανέλθω..( ακούγεται σαν..απειλή;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια και χαρα σου ομορφη! Να τα χιλιασει το μπλογκακι σου! Και παντα να εχεις ομορφες ιδεες για δημιουργιες!
    Και μια ιδεα του...ποδαριου! Διχτυα στο λαιμο και να κρατουν τη θαλασσα ουλη....! Τα υπολοιπα δικα σου! ;ο)
    Καλη επιτυχια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αλλη μια "βόρεια" με προ(σ)κλήσεις :-))
    Με επιτυχία και στις επόμενες δημιουργίες σου.
    Όσο για ιδέες, τι να σου πω; Κάνε το φεγγάρι στέκα, αλλά κάντο και κοκκαλάκια άμα μπορείς :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλημερα και χρονια πολλα στο σπιτακι σου
    αγαπαω πολυ να βγαζω φωτογραφιες
    τις βαζω σε σελιδοδεικτες και ευχετηριες καρτες
    που αλλου μπορεις εσυ να τις χρησιμοποιησεις;;;
    σε αξεσουαρ σπιτιου;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Βλέπω τα μπλοκάκια μας έχουν κοντά κοντά γενέθλια! (στις 10 το Little Loving Things)Να τα χαιρόμαστε λοιπόν!!!
    Εμένα πάλι μου 'ρθε στο μυαλό μια ωραία βεντάλια μιάς και καλοκαιριάζει με θέμα τι άλλο? θάλασσα, ήλιος, κοχύλια......
    Χαρούμενη, πολύχρωμη....
    Φιλάκια!!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα και χρόνια πολλά στο σπιτάκι σου!Μια ιδέα είναι να φτιάξεις κάποιο κόσμημα με φυσικά υλικά π.χ. φύλλα, σπόρους, πευκοβελόνες, ξυλαράκια, φτερά, κοχύλια, γυαλάκια, πετρούλες... και με θέμα ενα απο τα τέσσερα στοιχεία της φύσης:γη, φωτιά, νερό, αέρας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Kαλησπέρα,χρόνια καλά και δημιουργικά!!Είμαι η Άννα και θέλω τον George Clooney σε δαχτυλίδι.Φιλάααακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρόνια πολλά!1
    Να κάνεις το καλοκαίρι κόσμημα !
    Να σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να τα 100στήσει το μπλογκάκι σου και πάντα να παρατηρείς και να δημιουργεις.

    Εμένα μου'ρθε στο μυαλό ένα κοχύλι στο κεφάλι σαν κορώνα δεν ξέρω βρες τον τρόπο!

    Τα θαλασσινά μου φιλιά για καλό απόβραδο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. σε ευχαριστω για την προσκλησηηη!
    χρονια πολλα στο μπλογκακι σου, ευχομαι να συνεχισεισ παντα με πρωτοτυπες και φανταστικες ιδεες.
    χμμ.. με το που το διαβασα σκεφτηκα τριανταφυλλα.
    κανε μου λοιπον τα πεταλα φιλια γλυκα!
    καλο βραδυ:*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να τα 100στήσει το μπλοκάκι σου! υπέροχες δημιουργίες και υπέροχος διαγωνισμός.
    εγώ θέλω ενα γαλάζιο περλέ στεφάνι με όλη την θάλασσα και τα κοχύλια επάνω.

    καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Να'ναι πολύχρονο το σπιτάκι σου με όμορφες και ζωντανές εικονες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Να τα εκατοστήσει το μπλογκοσπιτάκι σου!!Χαίρομαι που με προσκάλεσες στον διαγωνισμό σου! Λοιπόν, παρατηρητή.. θέλω να πάρεις τις νιφάδες του χειμώνα και να τις κάνεις στεφάνι..πέπλο.. Ελπίζω να μην σε δυσκολεύω πολύ! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλησπέρα και χρόνια πολλά, με πολύ κέφι και δημιουργικότητα στις νέες σου μπλογκοπεριπλανήσεις!! Σε ευχαριστώ για την πρόσκληση...και θα ήθελα να σου ζητήσω να με κεράσεις με κερασένιες λάμψεις στο πρόσωπο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ήρθα κι εγώ :) Να τα εκατοστήσει το μικρό μωράκι ενός χρονού τώρα πια, και να έχει πάντα όμορφες δημιουργίες να μας δείχνει!
    Επειδή βλέπω έχεις μια αδυναμία στα σκουλαρίκια, λέω να φτιάξεις ένα ζευγάρι με λιβελούλες. Και σε καρφίτσα βέβαια θα ταίριαζε ακόμα και σε κολιέ. Μη με ρωτήσεις τι είναι οι λιβελούλες. Είναι έντομα, αν δεν τις ξέρεις, ψάξε στο google φωτογραφίες και θα τις βρεις ;) Φιλάκια κοριτσάκι μου !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Να τα εκατοστήσειςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς!!!!!
    Θάθελα σκουλαρίκια... τη ΧΑΡΑ της ΖΩΗΣ!...Εσύ θα δημιουργήσεις τη δική μου έμπνευση!Θα περιμένω με αγωνία να το δω .
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Xμμμμμ.....θα σε ξενίσω λίγο, ίσως και να μη αρέσει σε πολλούς αυτό που θα σου ζητήσω, μα θα ήθελα κάτι που να φτιαχτεί ειδικά για τα παιδιά που πάσχουν από επιληψία. Σ' ευχαριστώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χρόνια πολλά με κέφι και δημιουργικότητα!!! Ξαφνικά τα έχασα και δεν ξέρω τι να πω... γιατί δεν φτιάχνεις... τις στιγμές σου(ή του blog σου)... πίνακα!!!???...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Γεια σου κορίτσι άργησα λίγο αλλά ήρθα τελικά.Σε ευχαριστώ για την πρόσκληση και να τα χιλιάσει το σπιτάκι σου.!!!!Τώρα για ιδέα με βρίσκεις λίγο απροετοίμαστη, θα έλεγα να κάνεις τον βυθό της θάλασσας βραχιόλι για το πόδι.Φιλιά.!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χρόνια πολλά στο σπιτάκι σου!!! Εγώ θα ήθελα να δω κάτι με κατακόκκινα κερασάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Να φτιάξει κάτι με καρδούλες! Βραχιόλια για το πόδι! Χρόνια πολλά! Πολλές αναρτήσεις σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλώς σε βρήκα. Σ' ευχαριστώ για την πρόσκληση... και χρόνια σας πολλά και δημιουργικά. Εγώ θα ήθελα κάτι πιο παιδικό... τύπου βραχιολάκια από καουτσούκ με όμορφα όμως μπιχλιμπιδάκια ΠΑΙΔΙΚΑ πάνω απ' όλα κι όχι τύπου νεκροκεφαλές που βλέπω την ανιψιά μου που είναι 3 ετών να τα φοράει και παθαίνω κατιτις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλέ πώς δεν το πήρα είδηση αυτό εγώ;! Είναι που έχω εξαφανιστεί το τελευταίο διάστημα... Να τα χιλιάσεις τα χρόνια σου στο μπλογκοχωριό μας και να συνεχίσεις να ψάχνεις και να φτιάχνεις όμορφες δημιουργίες!! Στο θέμα μας τώρα, μιας κι έχω άκρως καλοκαιρινή διάθεση σήμερα (παρά τις αντιρρήσεις του καιρού) θα ήθελα να φτιάξεις σκουλαρικάκια με ψαράκια... Τί λες;; Πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ.ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΣΟΥ ΝΑ ΧΙΛΙΑΣΟΥΝ.ΕΓΩ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΤΟΛΙΣΕΙΣ ΕΝΑ ΜΠΟΥΚΑΛΙ ΜΕ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟ ΘΕΜΑ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΒΥ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΤΕ!!!
    ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΙ ΠΑΠΑΡΟΥΝΕΣ!!!!!!!!
    ΔΕΝ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΟΧΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΡΦΙΤΣΑ!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Χιλιόχρονο το blogaki σου και να το διατηρήσεις έτσι φρέσκο και δροσερό. Εγώ θα ζητούσα να εγκλωβίσεις σε μία δημιουργία σου την ομορφιά της απλότητας.Καλό απόγευμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

σχεδιάζω πάνω στο χαρτί και σου μιλάει... εσύ τι θα του πεις;