Τρίτη 3 Ιουλίου 2012

ΝΟΥΜΕΡΟ 81



καλησπέρα καλησπέρα...
τέλος οι εξετάσεις για μένα πια. τον χειμώνα ορκίζομαι επίσημα.  παραδίδω πτυχιακή και απο χειμώνα έχουμε ορκομωσία παιδιά ετοιμαστείτε...
που λέτε μέχρι τότεε έχουμε καιρό οκ αλλα μην νομίζετε οτι θα κάτσω καθόλου. το ανήσυχο πνεύμα που πάντα σκαρώνει κάτι.
μικρές δημιουργίες μέχρι τα γενέυλιά μου θα βλέπετε . αλλά μετά διακοπόυλές και για μένα τις δικαιούμε δεν νομίζετε;
όμως μέχρι τότε θα σας πω πως ένα φτηνός τρόπος γυμμναστικής για να παω ομορφη στις διακοπές μου είναι το ποδήλατο.
μπορεί να είναι της μόδας, μπορεί όλοι ξαφνικά να την είδαν κάπως μαζί του αλλά εγώ το κάνω μονο 2 ώρε και πολύ του είναι. πονάει ο πωπός και το πιπι μου καλέ πως κάθονται εκεί πάνω;
αλλά θα σας δείξω το κρυφό μου ποδήλατο. αυτο που λάτρεψα γιατί δεν με πονάει και είναι γλυκό.
έκανα ένα κολιέ ποδήλατο απλό και λιτό για όσες το έχουν στην ζωή τους.
είναι πρακτικο χωράει παντου και βρήκα ένα χρώμα για να πάει χειμώνα καλοκαίρι.
λοιπόν; θα το πάρεις μαζί σου διακοπές;

6 σχόλια:

  1. Καλό μήνα!!με το καλό να κρατήσεις το πτυχίο στα χέρια σου και να εκπληρωθούν όλα σου τα όνειρα για την επαγγελματική σου καριέρα.....και την μελλοντική σου ζωή.... Το ποδήλατο ετσι και αλλιώς ειναι το αγαπημένο μου μέσον οπότε αν μπορώ να το κρεμώ και στο λαιμό μου ακόμη καλύτερα,μου αρέσει λοιπόν και το κρατώ στα χέρια μου.....Καλές δροσερές και ανέμελες διακοπές όπως ταιριάζει εξ άλλου και στην ηλικία σου Βλέμματα συμπάθειας και απαλά χαδάκια από τηνΜελίτα και τόν Αλκίνοο....καλό σου βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εφη αν το παρεις εσυ αυτο τοποδηλατο πολυ θα το χαρω θα ξερω ποια το εχει αγορασει και που το παρκαρει. να σαι καλα μικρη μου ολα με την σειρα τους στην ωρα τους και οπως τα φερει ο θεος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. άχου τι όμορφοοοο!! πόσο έχει αλήθεια;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφο, μπράβο! Έχουν και ωραίο χρώμα οι χάντρες! Καλό πτυχίο και καλές δημιουργίες! Ευκαιρία για περισσότερες δημιουργίες από δώ και πέρα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. φουξια ξιφια μου καλως ηρθες στο σπιτακι μου χαχα
    απο εδω και περα χρονο μπολικο και σχεδια πολλα ε; λες; κατι θα κανω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λοιπόν... βλέποντας αυτό το κολιέ εικόνες δημιουργήθηκαν στο μυαλό μου... μια φθινοπωρινή βόλτα με το ποδήλατο και ο ήχος από ξερά φύλλα που θρυματίζονται στο πέρασμά του. Καταπληκτικό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

σχεδιάζω πάνω στο χαρτί και σου μιλάει... εσύ τι θα του πεις;