Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2013

ΝΟΥΜΕΡΟ 162

 
 
θα μας βρειτε και στο pinterest
 

Απόψε είμαι απλά ένα αγόρι.
Ένα μικρό αγόρι που όσο και να μεγαλώσει στο ύψος, μην ξεγελαστείς... πάντα μέσα μου τόσο μικρό θα παραμείνω.
Το θέλω και το έχω ανάγκη να παραμείνω έτσι.
Βοήθησέ με, σε όλες τις φάσεις της ζωής μου, να θυμάμαι ότι μέσα μου κρατάω και ένα ευαίσθητο κομμάτι.
Πλησιάζει η γιορτή των ερωτευμένων...
Πόσο ανούσια μου μοιάζει. Απλά μια ακόμα μέρα είναι.
Και ξέρεις γιατι; επειδή και σήμερα, και αύριο και όλο τον χρόνο, εγώ σου κάνω δώρο την καρδιά μου και όσα συναισθήματα μου δημιουργείς.
Κρατάω ένα λουλούδι, για να σου δείξω πως και ο Θεός έπλασε κάτι όμορφο, απλό, μυρωδάτο, αλλά μοιάζει ανάξιο μπροστά σε όσα μου δημιουργείς εσύ όταν το κρατάς, και το στολίζεις με το χαμόγελό σου. 
 

4 σχόλια:

  1. Καλησπέρα και απο δω. παρατηρητής η παρατηρήτρια...? Πες μου απο που προέκυψε το όνομα. Αν φυσικά θες. Ενδιαφέρον ιστολόγιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. παρατηρητρια
      καταρχας ευχαριστω που περασες σημαινει πολλα για μενα ο καθενας σας και η γνωμη σας ειναι η δυναμη μου για να συνεχισω
      ευχαριστω για τα καλα σου λογια
      προεκειψε παο μια γωνια που καθομουν και εκανα το πρωτο κοσμημα και κοιτουσα τα πανντα γυρω μ

      Διαγραφή
  2. Καλώς σε βρήκα! Από μια πρώτη ματιά που έριξα στις δημιουργίες σου είναι πανέμορφες! :) Θα τα λέμε...
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

σχεδιάζω πάνω στο χαρτί και σου μιλάει... εσύ τι θα του πεις;