Κυριακή 3 Φεβρουαρίου 2013

ΔΩΡΟ ΚΑΡΔΙΑΣ

 
θα μας βρείτε και στο pinterest
 
 
Θα σας φανεί παράξενο, αλλά είναι το πιο πολύτιμο δώρο μου.
Και αυτό γιατι μου το έφερε για δώρο στα γενέθλιά μου, ένας άνθρωπος που γνώρισα μέσα απο το προφίλ stekia.pantou.
Και επειδή σπίτι χωρίς Γιάννη προκοπή δεν κάνει, έτσι ο συνονόματος καλλιτέχνης, ήρθε απο την αθήνα για μια επίσκεψη και με έβαλε στο πρόγραμμά του.
Τώρα θα μου πείτε, ποιος Γιάννης; Τον λένε giannis.piskoulis
και ήρθε 9 Αυγούστου και τα ήπαμε και τα ήπιαμε και τα μιλήσαμε και όλα καλά και όλα ωραία. Μια όμορφη μέρα περάσσαμε, και ίσως έκανα μετά απο πολύ καιρό μια σοβαρή κουβέντα, με έναν άνθρωπο που έχει και λίγο μυαλό.
Με είχε ηρεμήσει τόσο πολύ που ότι σκεφτόμουνα μπορούσα να τα ακούσω με την φωνή μου αλλά να τα λέω σε έναν άλλον εμ πείρα, που φυσικά τα έχει περάσει, και να ηρεμώ με την άλλη οπτική γωνία του θέματος.
Και εκεί επάνω στο καφέ, τσούπ μου σκάει μια σακουλάρα με τα δικά του αριστουργήματα, γιαν α διαλέξω ένα για τα γενέθλιά μου που είχαν περάσει βέβαια, αλλά εμείς τότε τα γιορτάζαμε γιατι έτσι μας άρεσε. Απλό αλλά και σημαδιακό. Ασπρο μαυρο κόκκινο όπως και η ζωή μου, αλά όμορφο και πρακτικό όπως οι συνήθιές μου.
 Μου το έδωσε με την καρδία του, με μια συμβουλή, και με μια αγκαλιά, οπότε το φοράω και τον θυμάμαι. Ο γιάννης μας άνοιξε πλέον του μαγαζί στην Αθήνα και θα μάθω να σας πω που είναι ή αν θέλετε ρωτήστε τον στο προφίλ του.
Αυτό που ήθελα να του πω, είναι πως για όλα σε όλα υπάρχει λύση. Να μην σκάς για τα δύσκολα σου, αλλού υπάρχουν χειρότερα. Να είσαι ελευθερος στις σκέψεις σου σαν την πεταλούδα που μου έβαλες στο κολιέ.
Λοιπόν; Σας αρέσει;


4 σχόλια:

σχεδιάζω πάνω στο χαρτί και σου μιλάει... εσύ τι θα του πεις;