Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2014

ΝΟΥΜΕΡΟ 372


Καλημέρα ....
Σου χαρίζω την καλημέρα μου μέσα από ένα φιλί...
Ένα φιλί που ξέρω οτι θα σου ξυπνήσει μνήμες παλιές και όμορφες μαζί μου, αλλά που θα σου γεννήσει και επιθυμίες, ανάγκες, όνειρα...
Είσαι ο άγγελος που μου παραδίδεται αργά και σταθερά με τα χρόνια της συνύπαρξης μαζί μου...
Ακουμπάω την επιδερμίδα σου και μαγεύομαι ...
Κρατάω στα χείλη μου την αίσθηση απο την επαφή σου για να ζεσταίνομαι ...
Φυλάκισα το άρωμα σου...
Η πιό όμορφη καλημέρα την φόρεσα μέσα απο την ύπαρξή σου...
Σαν σκουλαρίκι για να μου δείχνει οτι αξίζει να χαμογελάω...
Σαν εικόνα σε καμβά με πρωταγωνιστές εμάς...
Εσύ; Θα με φορούσες;

7 σχόλια:

  1. Πανέμορφα τα σκουλαρίκια!!!
    Πολλά φιλιά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα μαγδα με εναν πονο να σου βγει σε ευχαριστω και ευχομαι οση αγαπη εχει η εικονα να εχεις και εσυ

      Διαγραφή
  2. Ο άγγελός σου είναι πανέμορφος αποτυπωμένος στα σκουλαρίκια..και το άρωμα που είναι φυλακισμένο είναι αυτό της ευαισθησίας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ωραία τα σκουλαρίκια σου και ωραία η ανάρτηση / κείμενο

    ΑπάντησηΔιαγραφή

σχεδιάζω πάνω στο χαρτί και σου μιλάει... εσύ τι θα του πεις;