Σάββατο 25 Ιανουαρίου 2014

ΝΟΥΜΕΡΟ 373



Σε θέλω...
Και αυτό γιατί δεν μπορώ να ζήσω χωρίς εσένα...
Η παρουσία σου μου θυμίζει οτι αξίζει να ζω για κάτι...
Να κλέβω το άρωμα απο το κορμί σου για παράδειγμα...
Το ζευγάρι της χρονιάς με ένα βραβείο πιο δυνατό και απο αυτό των όσκαρ. Λέγεται αγάπη...
Μέσα απο την ύπαρξή σου δίπλα μου ξέρω οτι μπορώ να τα κερδίσω όλα τα δύσκολα που ζω και να βιώσω πιο έντονα τα καλά και τα απλά καθημερινά πράγματα.
Καλημέρα λέω πλέον και ξέρω οτι είναι γεμάτη απο το άρωμά σου και τα χρώματα της ψυχής μου.
Σε φοράω πάνω μου σαν σκουλαρίκι... Σε φυλάκισα μέσα σε ένα κλικ της μηχανής μου και σε κρατάω εκεί...
Μα ήθελα να σε βλέπουν όλοι. Δεν μου αρκούσε η ευτυχία μου κρυμμένη... Ήθελα όλοι να ξέρουν οτι σε αγαπάω...
Την αγαπημένη μου εικόνα μαζί την έκανα σκουλαρίκι απο ανακυκλωμένο χαρτί. 
Ένα απλό κόσμημα αλλά σημαντικό για μένα. Κυρίως για το περιεχόμενο. 
Ήθελα να νιώθω κάθε μέρα την αγάπη σου παντού και σε φοράω...
Λοιπόν σου αρέσει;

5 σχόλια:

  1. Άλλη μια όμορφη ανάρτηση και δημιουργία!!! Καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αλήθεια κική μου τα έχεις πει όλα αυτά; τα εχεις νιώσει; μακάρι... θα τα φορούσες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλημέρα ελενα μου να εισια καλα και εκφραστικη αλήθεια θα τα φορούσες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλημέρα μαρία έλενα σε ευχαριστώ πολύ δλδ θα το φορούσες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

σχεδιάζω πάνω στο χαρτί και σου μιλάει... εσύ τι θα του πεις;