Παρασκευή 1 Μαρτίου 2013

FAVARTE.COM .

 
θα μα; βρείτε και στο pinterest
 
 
Την "γνώρισα" κατά τύχη.
 Θυμάμαι ήμουν στα κτελ Θεσσαλονίκης, πήρα το LUCKY που ήταν ένα περιοδικό μόδας, και την είχε μέσα. ήταν τον Μάιο του 2011, όταν δίαβασα και έψαξα για αυτήν. Απο τότε παρακολουθώ την δουλειά της. Δεν γνωρίζει οτι γράφω για αυτό το κείμενο τώρα, και θα το μάθει μαζί με εσάς, σαν έκπληξη.
  Ο δημιουργός του μήνα λοιπόν, είναι η Βάσια που ξεκίνησε ως graphic designer, και αυτό φαίνεται απο την σελίδα της, που λογικά η ίδια σχεδίασε, αλλά κατέληξε να κάνει κοσμήματα με απλότητα αλλά και πρωτοτυπία.
 Αν αναρωτιέστε που θα την βρείτε μπορείτε να κοιτάξετε την προηγούμενη δουλειά της όπως και την νέα κολεξιόν, που όσο πιο συχνά μπορεί μεγαλώνει, με νέες ιδέες και σχέδια, υλικά και χρώματα, στην σελίδα της στο facebook favarte για να βλέπετε πρώτοι οτι καλύτερο δημιουργεί.  Η επίσημη σελίδα της favarte.com online shop . Αν σας άρεσαν μπορείτε να τα αγοράσετε εδώ favarte.gr  . Αλλά και να γίνεται ακόλουθος της στο twitter Favarte.
 Θα χαρώ πολύ να μου πείτε αν σας άρεσε αυτή η δημιουργός.
 

8 σχόλια:

  1. Μας άρεσε, μας άρεσε. Είναι πολύ μοντέρνα και στυλάτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πιστευω στο γουστο σου μετα το ψυγειο σου με επεισες οντως κανει καλη δουλεια

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφες και πρωτότυπες όπως λες οι δημιουργίες της Βάσιας!Αξίζει το κόπο να επισκεφθεί κανείς την σελίδα της!
    ❁Anna
    Snapshotjewellery

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αννα μου πιστευω πως ναι και για αυτο οσους διαλεγω για να συστησω στον κοσμο τους μελεταω σαν να πηγαινα να αγοραζα εγω απο αυτους

      Διαγραφή
  3. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψή σας! Μια αγκαλιά και ένα φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλως σε βρήκα!!!!Οι δημιουργίες σου μου αρέσουν πολύ!!!Μου αρέσει κι εμένα το διαφορετικό το αφερετικο style.καλή σου σηνέχεια !!!Δε μας χάρισες όμως το ονοματακι σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εμενα με λενε ιωαννα απλα αυτο το κειμενο ειναι για αλλον δημιουργο

      Διαγραφή

σχεδιάζω πάνω στο χαρτί και σου μιλάει... εσύ τι θα του πεις;