Δευτέρα 4 Μαρτίου 2013

ΝΟΥΜΕΡΟ 182

 
θα μας βρειτε και στο pinterest
 
 
Και όπως έχετε καταλάβει , είμαι ερωτευμένη με τα κρασιά.
Σιγά το νέο θα μου πείτε.
Όμως είπα να τα βάλω και μέσα στην καλλιτεχνική μου υπόσταση και άλλο. Πέρα απο τα σκουλαρίκια μπουκάλια, σκέφτηκα να κάνω και άλλα πράγματα. Έτσι τόλμησα τον πρώτο μου κολιέ με φελλό.
Μην με ρωτήσετε γιατί αλλά τον λάτρεψα.
Για μένα η ομορφιά κρύβεται στην απλότητα. Έτσι πήρα τα αγαπημένα μου κουμπιά, και πέρασα και ένα αγοράκι μεταλλικό, και έτσι γεννήθικε μια νέα δημιουργία μου.
Να πω οτι ο φελλός, είναι απο το κτήμα Μιχαηλίδη όπου βρήσκετε στον Άγιο Αθανάσιο Δράμας , μιας πόλης που φημίζετε για τα κρασιά της και για αυτό είναι τιμή μου να έχω έναν τέτοιο φελλό.
Λοιπόν τι λέτε σας αρέσει; 

6 σχόλια:

  1. μια χαρά είναι.. απορώ πώς από απλά υλικά.. φτιάχνει κανείς τόσο ωραία πραγματα.. μπραβο!! (και θαυμάζω! )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. λαμπρινή με εκπλήσεις δεν περιμένα να σου αρεσει τοσο πολύ... ειναι δύσκολη η προεργασια αλλα το αποτελεσμα μου αρεσε...

      Διαγραφή
  2. Έτσι, τόσο χαριτωμένα! Συγχαρητήρια και ένα μεγάλο φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ελυ για να καταλαβω εισαι ελληνιδα η ιταλιδα; τωρα μαθαινω ιταλικα και θελω ενα ατομο να μιλαω και να γραφω για αυτο ρωταω
      να εισαι καλα κουκλα μου που ηρθες και ειπες την αποψη σου

      Διαγραφή
  3. Και όμως είναι όμορφο!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλώς ηρθες απο εδω να εισαι καλα
      σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια

      Διαγραφή

σχεδιάζω πάνω στο χαρτί και σου μιλάει... εσύ τι θα του πεις;