Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2012

ΝΟΥΜΕΡΟ 101

 
θα μας βρείτε στο pinterest
 
 
ποιήμα Ιωάννα Υποδηματοπούλου
 
 
ΑΙΧΜΑΛΩΤΗ ΣΟΥ...
 
 

Δεν είσαι δίπλα μου, και νιώθω χαμένη,
είσαι όμως μέσα μου, είμαι ευτυχισμένη.

Τριγυρνάς στο μυαλό μου,
σε νιώθω κουρασμένο, μετά την περιπλάνηση.
Σαν όνειρο μοιάζεις
μακρινό και άπιαστο.

Μια φιγούρα μέσα στην ζωή μου,
είσαι το Α και το Ω στην δική μου υπόσταση.
Εμφανίζεσαι στην μοναξιά μου,
και στην απέραντη σιωπή.

Δυο λόγια, μου σιγοψιθυρίζεις,
μου αιχμαλωτίζουν τον νου.
Φεύγεις σαν δραπέτης,
γυρνάς στην μόνιμή σου κατοικία
που έχει διεύθυνση το « αλλού »

Για αυτό και εγώ λαχταρώ να σε δω…

Για να γίνω η φλόγα
να φωτίζω τον δρόμο σου.

Το αόρατο πέπλο των ονείρων σου,
γιατί σε αγαπάω
όπως ο στίχος την μουσική,
όπως το λουλούδι το άρωμά του.

Ήθελα να γίνω το δάκρυ σου
για να πεθάνω στα χείλη σου.

Αλλά κυρίως,
να ήμουν σταγόνα από το αίμα σου,
να κυλήσω στις φλέβες σου
να περάσω από το μυαλό σου,
να καταλήξω στην καρδιά σου
να δω… Υ Π Α Ρ Χ Ω ;

 

12 σχόλια:

  1. Καλό σου μήνα μικρή!! Καλό και πολύ-πολύ δημιουργικό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πελα καλως ηρθες στο σπιτακι μου να σαι καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ειρηνακι μου να σαι καλα με προσοχη εσυ και ολα θα γινουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα!!!
    Πανέμορφα τα σκουλαρίκια αλλά και το ποίημα!!! Καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φανταστικό ποίημα! Και τα σκουλαρίκια πολύ όμορφα
    Καλό μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλημέρα και καλό μήνα
    ωραία σκουλαρίκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλό σου μήνα δημιουργικό με πολλές ευχάριστες στιγμές!! τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αληθεια κωνσταντινα μου; χαιρομαι που σου άρεσε το ποιημα τα κσουλαρικια τα αγπαησα εγω και ευτυχως τα πηρανε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. δελφινακι μου καλως ηρθες παλι να σαι καλα καλο μηνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. εφη μου να σαι καλα και αισιοδοξη μην σε παιρνει απο κατω

    ΑπάντησηΔιαγραφή

σχεδιάζω πάνω στο χαρτί και σου μιλάει... εσύ τι θα του πεις;