Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2012

1 ΧΡΟΝΟΣ AGRIGATE.GR@ by STEKIA PANTOU

Καλημέρα σε όλους τους αναγνώστες μου.! 
Ήρθε η ώρα να γνωριστούμε καλύτερα... Για όσους δεν έχουν διαβάσει τι έχουν πει οι παπαράτσι  για εμάς, μπορεί να μάθετε τώρα. Ονομάζομαι Ιωάννα και τα κοσμήματα από  ανακυκλωμένο χαρτί, ήρθαν μια περίοδο της ζωής μου, που ήθελα να ξεσπάσω τα νεύρα μου. Δεν κάνω μόνο αυτό όμως. Εύχοαμι φέτος να ανοίξουν οι σχολές, και να ορκιστώ πια Τεχνολόγος Γεωπόνος. Δεν ήταν κάτι που το ήθελα, αλλά αγάπησα έναν τομέα του πολύ και του δώθηκα. Το κρασί. Μπορεί να έχετε πετύχει κάποια κοσμήματα μου που έχουνσ αν θέμα τον οίνο. Και θα συνεχίσω να το κάνω. Σπούδασα όμως και SOMMELIER δλδ γευσιγνώστρια κρασιών. Έτσι για να εχω συγκεντρωμένα όλα τα κρασιά που δοκιμάζω, γράφω κείμενα, και τα έχω στο blog Μου εδώ . Δεν φαντάζεστε τι χαρά έχω, όταν δοκιμάζω ένα κρασί που μου αρέσει. Θέλω να το πω παντού και να το πιούν όλοι μαζί μου. Κάπως έτσι άρχισε η ασχολεία μου με το γράψιμο. Ήθελα ότι μαθαίνω να το μοιράζομαι, να αποτελώ κομμάτι που θα βοηθήσει το ελληνικό κρασί. Έτσι, ένα Portal απο τα Γρεβεννά, μου έδωσε την ευκαιρία να γράφω, και το ευχαριστώ. Το fuitplus έγινε η αφορμή για το επόμενο, και όπως αποδείχτηκε μεγάλο, βήμα μου στον χώρο της αρθρογραφίας, και του κρασιού. Με το δεύτερο άρθρο μου, με είδε ο σημερινός μου"αρχισυντάκτης" Κωνσταντίνος Ζουμάς, και μου έκανε πρόταση να έχω την στήλη για το κρασί. Έτσι άρχισα να γράφω εκεί, και πέρασε ο καιρός τόσο γρήγορα, τόσο δημιουργικά, τόσο αγχωτικά, και με πολλές ιδέες που σήμερα κλείνω έναν χρόνο στην Agrigate και στην στήλη μου για το  κρασί.  Πλέον βέβαια ότι μου αρέσει σε γεωπονικό θέμα το γράφω, άσχετα με το κρασί. Αυτό που μπορεί να σας βοηθήσει, είναι η σελίδα μας  που έχει και φυσικές συνταγές ομορφιάς. Αλλά εεκί θα βρείτε και μερικά γεωπονικά κοσμήματα απο τα stekia pantou. Διάλεξαν τα σκουλαρίκια κρασιά για σήμερα να το γιορτάσουμε τον έναν χρόνο μου εκεί, κράτησαν ένα γλυκό κολιέ και ας δείχνει  ξινός. κάνουν σαν μικρά παιδιά που με έχουν στην παρέα τους. Σαν μικρά αγόρια για αυτό σήμερα μου δίνουν ντροπαλά ένα λουλούδι . Βέβαια ξέρουν οτι μου αρέσουν τα  κιτρινα τριαντάφυλλα και μου είπαν πως να τα καλλιεργώ και πως να τα έχω. Πίνουμε σήμερα όλι ένα κοκτειλ  για το καλό. Μην βλέπετε οτι ήρθε ο Οκτώβρης, και τώρα τρώμε παγωτά με πολλές γεύσεις. Κλλιεργούμε με αγάπη, δέντρα και σχέσεις και φυτρώνει ένα δέντρο  καρδιά . Μετά παο τόση δουλειά καθόμαστε στην βεράντα και πίνουμε ένα τσάι  για δροσιά. Φυσικά δεν θα σας αφήναμε χωρίς γλυκό. Οπότε ένα cupcakes σας το χαρίζω ...
θα βρείτε και άλλα τόσα κοσμήματα μου, και πολύ γεωπονική δουλειά και πολύ πολυ αγάπη...

4 σχόλια:

  1. Πολύ ενδιαφέρουσα η επιστήμη σου! Σου εύχομαι να τα καταφέρεις και ν' ασχοληθείς μ' αυτό που αγαπάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. φιλία μου εύχομαι να βρω την δουλεια που θα εμ γεμιζει τωρα αυτη η ασχολεια μου με κανεις και νιωθω γεματη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μιλας πολυ ομορφα κ γλυκα για την δουλεια σου, αυτο φανερωνει οτι την αγαπας κιολας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ομολογω πως οτι εχει σχεση με το κρασι το αγαπαω να εισαι καλα κουκλα μου

      Διαγραφή

σχεδιάζω πάνω στο χαρτί και σου μιλάει... εσύ τι θα του πεις;