Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2012

STEKIA PANTOU@ CITY PORTAL




θα μας βρείτε και στο  pinterest

καλημέρα σε όλους σας ...
εύχομαι να έχετε γνωρίσει τον Γιώργο, να έχετε δεί τις δημιουργίες του και να τον προτείνετε σε γνωστούς, φίλους, και μέλη του προφίλ σας.
Μένω στην Θεσσαλονίκη, εδώ κάνω τις εκθέσεις μου, και χαίρομαι όταν έρχεστε και με βλέπετε απο κοντά, όταν μου λέτε τα σχόλια σας.
Είδαν όμως τις δημιουργίες μου και κάποι άλλοι και γράψανε για αυτές.
στην πόλη μας υπάρχει ένα περιοδικό το city portal οπου οτι γινετε μεσα στην πολη το μαθαίνεις. ετσι είμαι και εγώ πλεον μέσα σε αυτο και χαίρομαι.
αν θέλετε να δειτε το αρθρο μου και να μου πειτε την γνωμη σας μπειτε εδω περιμένω την αποψή σας

2 σχόλια:

  1. Το άρθρο σου με πολλή σαφήνεια έθεσε μια άλλη διάσταση χρήσης του χαρτιού. Καλή επιτυχία στις εκθέσεις σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ευχαριστω ελενη που το διαβασες χαιρομαι για αυτο να μου πεις και πιο κοσμημα σου αρεσει

    ΑπάντησηΔιαγραφή

σχεδιάζω πάνω στο χαρτί και σου μιλάει... εσύ τι θα του πεις;