Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2012

ΝΟΥΜΕΡΟ 104

 
Θα μας βρείτε και στο pinterest
καλημέρα σε όλους σας
Κάθε φορά που βλέπω τους φίλους μου να κοιμούνται έστι τους νιώθω. Σαν μωρά που θέλουν προστασία.
Και εγώ όταν κοιμάμαι έτσι είμαι ή έτσι νιώθω οτι είμαι ...
Ένα μικρό μωράκι που θέλει αγκαλιά.
Αν όμως είστε απο εκείνους που έχουν πρόβλημα να κοιμηθεί το παιδί τους στο www.in2life.gr η κυρία Μπούλια μπορεί να σας δώσει κάποιες πληροφορίες. 
χάρηκα πάρα πολύ, που πήραν αυτό το ζευγάρι σκουλαρίκια στην έκθεση στο I heart   
και το φόρεσαν άτομα που στηρίζουν το διαφορετικό το αγαπάνε και τους ταιριάζει.
Εύχομαι κάθε μωρό, να είναι γερό δυνατό, και με γέλιο.
Λοιπόν ; σας αρέσει;
 

10 σχόλια:

  1. Τι ωραία σκουλαρίκια & τι γλυκό post!:D

    thewillbyds.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι πολύ χαριτωμένα. Καλοφόρετα να είναι σε αυτή που τα πήρε...
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφα σκουλαρίκια!Ειδικά για αϋπνίες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. οταν βλεπεις τα σκουλαρικια αυτα απλα θελεις να αφεθεις στην αγκαλια του μορφεααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. με γεια, καλοφόρετα!!! δε φαίνεται καλά η εικόνα, αν δεν το έλεγες ότι είναι μωράκι δεν θα το παρατηρούσα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. δεσποινα ειναι μια ιδεα που μ αρεσει ελπιζω να την εχεις και εσυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. δελφινακι μου ειναι γλυκα σαν μωρο να σαι καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. φλογερη μου υπαρξη να εισαι καλα να τα χαρει η καθε μια που τα αγοραζει θελω

    ΑπάντησηΔιαγραφή

σχεδιάζω πάνω στο χαρτί και σου μιλάει... εσύ τι θα του πεις;