Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2012

ΝΟΥΜΕΡΟ 102

 
 
θα μας βρείτε και στο pinterest
γειά σε όλους σας. εύχομαι στο καθένα ξεχωριστά να είναι κάθε μέρα γεμάτη με όνειρα και επιθυμίες που πιστεύουν οτι μπορούν να γίνουν άσχετα αν όλοι και όλα λένε το αντίθετο.
αρκεί να το πιστεύουμε κατι πολυ...
θα γίνει στην ώρα του.
εγώ κάθε μέρα εύχομαι να είμαι ένα μπαλόνι.
μην γελάτε...
γίνομαι όταν κάνω όσα αγαπάω,
με αναιβάζουν και εύχομαι και εσείς να νιώθετε έτσι ωραία και χαλαροί.
Όταν ήμουν στην έκθεση στην φράγκων.
μια κοπέλα το πήρε και ένιωσα να χάνω τον αέρα μου με την έλλειψη του.
όμως αυτό ήθελα, να πάει σε καποιον που το αγάπησε.
κάθε μέρα βάζε ένα στόχο
πιστεψε τον
καθε λεπτό με όλο σου το είναι.
και εκεί που δεν θα το περιμένεις
θα γίνει με μαγικό τρόπο.
Το κόσμημα λεει
εγω θελω να πετάξω μια μέρα...
και εγω θα σας πω
Μαζί σας όταν αγαπάτε όσα κάνω
πετάω κάθε μέρα...

5 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα τα σκουλαρίκια σου και η παρουσίαση τους!Μια όμορφη και δημιουργική συνέχεια εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τι όμορφη ανάρτηση, αγαπητέ παρατηρητή!!! ... μας αρέσουν τα όμορφα που κάνεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. σπυριδούλα μου να είσαι καλα κάτι καλό έρχετε στην συνέχεια σχέδια προτάσεις συγκεντρώσεις θα δειτε παρακάτω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. παρασκευη μου ελπιζω να σε γεμισει αισιοδοξια και να πετας ψηλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και τα σκουλαρίκια και το κείμενο... υπέροχα!!!
    Πολλές ευχές για έναν ονειρεμένο μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

σχεδιάζω πάνω στο χαρτί και σου μιλάει... εσύ τι θα του πεις;