Σάββατο 6 Ιουλίου 2013

ΝΟΥΜΕΡΟ 299

 
 
είμαι το κορίτσι με τα κόκκινα παπούτσια.  εκείνα που αγόρασα όταν με περίμενες έξω απο ένα μαγαζί για να παμε μαζί για καφέ. εκείνα που διάλεξα για να περπατήσω μαζί σου μαγικά στενά ή έτσι τουλάχιστον μου φαινόντουσαν. τα κόκκινα παπούτσια τα αγόρασα για να σου δείξω το πάθος που καίει μέσα μου για σένα. τα κόκκινα παπούτσια τα διάλεξα να είναι άνετα όπως η ζωή που θα κάναμε. τα κόκκινα παπούτσια ήταν μπαλαρίνες για να μοιάζουν με τον εσωτερικό μου κόσμο. έτσι ένιωθα κοντά σου.  τα κόκκινα παπούτσια είχαν φιόγκο πάνω, όπως γινόταν το στομάχι μου μέχρι να σε δώ και όταν σε αντίκριζα ηρεμούσα. τα κόκκινα παπούτσια τα έκανα σύμβολο πάνω μου. τα έφτιαξα σκουλαρίκια απο ανακυκλωμένο χαρτί. αν τσαλακωθούν να μοιάζουν με την ψυχή μου που τσαλακώθηκε και να τα έχουν βάψει τα δάκρυα απο την καρδιά μου...
τα κόκκινα παπούτσια απλά είναι ένα κομμάτι ομορφίας μου. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

σχεδιάζω πάνω στο χαρτί και σου μιλάει... εσύ τι θα του πεις;