Τρίτη 23 Ιουλίου 2013

ΕΧΩ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΑΠΟΨΕ

stekia pantou
έγιναν δύο χρονών και 2 μηνών. αλλά η δημιουργός τους σήμερα έχει γενέθλια. 23/7/2013 και γινόμαστε 26 χρονών. πολλοί νομίζουν οτι είμαι μεγάλη, αλλά όταν με βλέπουν απο κοντά δεν το πιστεύουν. το παιδί του καλοκαιρίου, το παιδί που γεννήθηκε την ημέρα του λιονταριού αλλά είναι καρκίνος(!?), το παιδί που είναι γεμάτο όταν έχει μια αγκαλιά, κυρίως αυτού που αγαπάει και καλό κρασί, όπως τώρα που γράφω. Γύρισα απο το μάθημα ιταλικών, κάθησα στον υπολογιστή με ένα κρασί δίπλα και σας λέω ότι είμαι η Ιωάννα.
Αυτή που ξεκίνησε τα στέκια παντού, για να ξεχάσει πριν 2 χρόνια οτι χώρισε και ήταν ένας τρόπος να ηρεμίσω και ακόμα είναι. Έχω ακούσει πολλά για το καλλιτεχνικό μου όνομα, αλλά εμένα μου αρέσει. Μου έχει δώσει πολλά αυτή η ενασχόλησή μου και δεν το μετανιώνω. Η προσωπική μου πρωτοχρονιά θέλω να μου φέρει υγεία, καλούς ανθρώπους γύρω μου, λεφτά, δουλειά, πτυχίο ιταλικών, ισπανικών και κρασιού, μια φωτογραφική μηχανή και έναν έρωτα.
Κάθε φορά που μπαίνω στα προφίλ μου και βλέπω την ανταποκρισή σας χαίρομαι, νιώθω οτι κάποιος με βλέπει οτι δεν το κάνω άδικα, χαίρομαι που με παρακολουθούν και μου το λένε αφού τους έχω πιάσει την κουβέντα, παιδιά θέλω να μου μιλάτε δεν έχει νόημα να με κοιτάτε χωρίς να μου λέτε την αποψή σας.
Χαίρομαι για αυτούς που με έχουν τιμήσει με τις αγορές τους, χαίρομαι για όσους βλέπουν την δουλειά μου, μου αρέσει τρελά να κοιτάω τον κόσμο να φορά όσα του έκανα, και μένουν λίγες ακόμα αναρτήσεις για να κλείσιε αυτός ο κύκλος.
Σε όλους εσας που με παρακολουθείτε απλά ένα ευχαριστώ και χρόνια μου πολλά!

12 σχόλια:

  1. Εύχομαι Χρόνια πολλά και δημιουργικά! Το σπιτάκι σου να έχει την δύναμη πάντα να απορροφά όλη την αρνητική ενέργεια και να σε γεμίζει με θετική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τζινα μου να μια ευχη που δεν ειχα σκεφτει ποσο ωραια τα λες τι καλα που θα ειναι αλλα δεν βλεπω να το κραταω για πολυ ακομα

      Διαγραφή
  2. Χρόνια σου πολλά και καλά, Ιωάννα μου!!!
    Κι εύχομαι να πραγματοποιηθούν όλες οι επιθυμίες σου!!! Μπορεί να μην σου αφήνω συχνά σχόλια, αλλά παρακολουθώ τις αναρτήσεις σου και θαυμάζω αυτά που φτιάχνεις.
    Καλή συνέχεια! Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μαρια μου ειναι σημαντικο να ξερω ποιος βλεπει και τι σκεφτεται ειναι η δυναμη μου να συνεχισω αλλιως ε χμ νομιζω οτι μονη τα λεω μονη τα ακουω χαχα
      να εισαι καλα κουκλα μου δημιουργικη και παντα με ηρεμια

      Διαγραφή
  3. Έλα βρε πιτσιρικούλα μου, γενεθλιάζεις σήμερα?????
    Χρόνια σου πολλά και δημιουργικά!!! Η αλήθεια ειναι οτι με καρκινάκι μοιάζεις, παρά με λιονταρίνα.
    Ευαισθητούλα και δοτική.
    Να είσαι πάντα γερή και ευτυχισμένη. Μην σκας για χωρισμούς. Όλα στη ζωή γίνονται για κάποιο λόγο. Δεν ήταν εκείνος κατάλληλος για σένα...κάπου βρίσκεται το άλλο σου μισό, σε κάποιο ΣΤΕΚΙ...θα έρθει να σε βρει. ΠΑΝΤΟΥ υπάρχει ελπίδα και μπορεί να κρύβεται ο απόλυτος έρωτας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. α ρε κουμπαρουλα μου μεγαλωνω και εγω ανοιξε το πορτοκαλι ψυγειο σου σου αφησα τουρτα χαχα... πως τα σκεφτεσαι πως τα ταιριαζεις ατιμουλα ... πλεον εχει αλλη εννοια ο τιτλος μου ... ολοι σκαμε οταν χωριζουμε αλλα ειδες τι βγανει ;;;; καλλιτεχνια χαχα

      Διαγραφή
    2. ΟΚ, την έφαγα...μόνη μου:))))
      Βρε φιλενάδα ποια ανάρτηση....δεν έχω μυαλό για ανάρτηση...μόνο για μπάνια, βόλτες και παγωτά!!!!

      Διαγραφή
  4. Χρόνια σου πολλά κορίτσι μου. Όλες οι επιθυμίες σου να πραγματοποιηθούν σύντομα και να έχεις πάντα επιτυχίες και πρόοδο στη ζωή σου.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φλογερή μου ελενη να εισαι καλα σκεφτομαι και βαζω ολη την θετικη μου ενεργεια για ολους μας

      Διαγραφή
  5. Χρόνια σου πολλά, Ιωάννα! Χαρούμενα, ευτυχισμένα και δημιουργικά! Σου εύχομαι όλα όσα θέλεις να πραγματοποιηθούν... Σύντομα!! Κι εσύ να είσαι καλά να δημιουργείς.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αγαπητο μου χαρουμενο πλασμα μου να εισια καλα να χαμογελας να δημιουργεις και να ονειρευεσαι πανω απο ολα

      Διαγραφή
  6. Χρόνια σου πολλά πολλά και κάλαα με υγεία και ΕΡΩΤΑ!!!!!!!!!!!!!! ΚΑΛΑ να περάσεις σήμερα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

σχεδιάζω πάνω στο χαρτί και σου μιλάει... εσύ τι θα του πεις;