Παρασκευή 12 Ιουλίου 2013

ΝΟΥΜΕΡΟ 305

 
 
μεγάλη αγάπη σου λέω....
ότι περίεργο εγώ. Αν το έχεις καταλάβει τα μπουκάλια είναι ηα δυναμία μου. Αν είναι και σπάνια, περίεργα, και εμ ωραία ετικέτα σίγουρα θα περάσει απο τα χέρια μου.
Χάρτινα κοσμήματα είναι η χαρά μου επειδή μου δίνουν την δυνατότητα να κάνω ότι θέλω, να σχαδιάσω ότι βλέπω σε όποια κλίμακα θέλω εγώ.
Σήμερα ένα μακρύ σκουλαρίκι με θέμα το λάδι, ελληνικό, με ωραία συσκευασία, με κύριο σκοπό την εξαγωγή αλλά λογικά θα το έχουν και τα καλα ντελικατέσσεν.
ήταν μέσα στα 40 καλύτερα προιόντα με ωραία συσκευασία. 40-creative-and-beautiful-package-designs-for-your-inspiration/
μεγάλη χαρά και τιμή να είναι μέσα κάτι ελληνικό.
έχετε την δυνατότητα να το δοκιμάσετε και σε μικρότερες συσκευασίες με διαφορετικά για τα δεδομένα του λαδιού αρώματα.
Κυρίες και κύριοι σας μιλάω για το ελληνικό λάδι απο την Καλαμάτα
το οποίο το έχει σαν ζευγάρι και το χαίρεται μια κοπέλα απο τα Γιάννενα. Τα stekia-pantou-by-greek-food-tv με άρθρο που γράφτηκάν για αυτά σχετικά με τα κοσμήματα φαγητού, τιμά και συνεχίζει την προβολή των προιόντων μας. Με ένα ακόμα κόσμημα απο ανακυκλωμένο χαρτί με θέμα το λάδι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

σχεδιάζω πάνω στο χαρτί και σου μιλάει... εσύ τι θα του πεις;