Κυριακή 14 Ιουλίου 2013

ΒΡΑΧΙΟΛΙ ΜΕΤΑΞΩΤΟ ΚΟΡΔΟΝΙ BY ΜΑΓΙΚΟ ΚΑΡΟΥΖΕΛ



δεν μπορώ να με καταλάβω
πραγματικά δεν με καταλαβαινω καθόλου
δεν ξερω αν το κάνουν και αλλες κοπέλες που δημιουργούν κοσμήματα αλλα εγώ προτιμώ να φοράω των άλλων παρά τα δικά μου. ένα παράξενο πράγμα.
Βέβαια όταν φοράω τα δικά μου νιώθω διπλά υπερήφανη όταν τα αναγνωρίζουν.
Το λέω αυτό επειδή σε μια ημερίδα που πήγα στην Κύπρο μας σχετικά με το κρασί πάντα, διάλεξα να φορέσω κοσμήματα απο τα χειροποιήματα μαγικό καρουζέλ που είναι απλά βολικα και πρακτικά. Έκαναν θράυση κυριολεκτικά και μου άρεσε πολύ αυτό.
Μαζί με το ξύλινο κουμπί δαχτυλίδι που φαινόταν πάνω στο χέρι μου που κουνούσα ασταμάτητα και με το ασορτί κοντό κολιέ μεταξωτό ήμουν σίγουρη οτι μου αρέσουν νιώθω άνετα και δεν θα έχω πρόβλημα στην δουλειά μου
Παρακαλώ να γνωρίσετε την δημιουργό τους μαρία Βιδάλη μέσα παο το κειμενό μας για αυτήν και να ευχαριστήσουμε την φωτογράφο των κοσμημάτων Ελεάνα Παπαδοπούλου
Τα σχόλια δικά σας και για τις δύο κυρίες μας


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

σχεδιάζω πάνω στο χαρτί και σου μιλάει... εσύ τι θα του πεις;