Τετάρτη 29 Μαΐου 2013

ΝΟΥΜΕΡΟ 271



αγάπη μου,
σου χαρίζω την πιο γλυκιά καλημέρα που υπάρχει, και να ξέρεις οτι μέχρι να βγείς απο μέσα μου, θα σε σκέφτομαι και θα σε φροντίζω οσο μπορώ.
Βλέπω τις κινήσεις σου, και αναρωτιέμαι πως να είναι η μορφή σου. Συγκινούμαι που έχω μέσα μου έναν νέο άνθρωπο που τον δημιουργήσα μαζί με τον συντροφό μου.
Για να σε τιμήσω, όπως έκανες εσύ που ήρθες στην ζωή μας, έφτιαξα ένα κολιέ, με μια παιδική μορφή, που δεν ξέρω αν είναι αγόρι ή κορίτσι, και σε φοράω πάνω μου κάθε μέρα. Με πολύτιμες χάντρες σε χρυσό και καφέ, αλλά βέβαια όχι όσο πολύτιμο είσαι εσύ μικρό μου πλασματάκι.
Να ξέρεις οτι σε λατρεύω και ας μην σε έχω δει.
καλημέρα αγγελέ μου !!!!!!!!!

1 σχόλιο:

  1. Πόσο με συγκίνησες καλή μου! Με το καλό και συνέχισε να του μιλάς! Σε ακούει, νοιώθει την αγάπη σου και θα στην ανταποδώσει σύντομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

σχεδιάζω πάνω στο χαρτί και σου μιλάει... εσύ τι θα του πεις;