Τρίτη 14 Μαΐου 2013

ΕΚΘΕΣΗ FLORAL- SPRING ΣΤΟ ΕΛΙΤ

 
 
Παιδία μου ξέρετε οτι δεν μασάω τα λόγια μου.
Δεν μπορώ να τα παρουσιάσω όλα ωραία ενώ δεν είναι και να παρασύρω κόσμο να έχει λάθος εντυπώσεις ώστε να πάει και αυτός σε ένα παζάρι κοσμημάτων και στο τέλος να αντιμετωπίσει κάτι άλλο απο αυτό που ισχύει.
 Που λέτα μαζί με τα κοσμήματα όπως φράουλες By made ονειροπαγίδα πήραμε των οματιών μας και πήγαμε να στήσουμε τον πάγκο μας. Πρώτα θα σας πω τα καλά... δυο κοπέλες καλοσυνάτες που το διοργανώνουν είναι πολύ σημαντικό οτι ήταν εκεί απο κοντά μας, να ενδιαφερθούν, να τρεξουν να δουν τι θα γινει να μπορουν να βοηθησουν καπου και να σου σταθουν σε ολα. Μπράβο κοριτσια...
γνωρισαμε ωραίο κοσμο περάσαμε τελεια αγαπηθηκαμε με πάθος και φαγαμε κεικ και γλυκα που πηγαν συννεφο.
Απο εκει και περα ομως περα απο τους γνωστους του καθενος που ηρθε για να στηριξει τους δικους του - μεταξυ μας χαζο το θεωρω αυτο- είχε λιγη κίνηση σχετικα και λίγα άτομα.  Πέρασαν οι ωρες σαν βροχη γελάσαμε πολύ αγαπηθηκαμε με νεες καλλιτεχνικες ιδεες και φυσικα θα ξανα παμε
Αυτό το παζάρι τελείωσε ε ομολογω οχι με τις καλυτερες εισπρακτικες προοπτικες αλλα δεν βαριεσαι παμε για το επομενο .
ΦΥΣΙΚΑ φωτογραφιες θα δειτε στο προφιλ μου στο facebook
 

2 σχόλια:

  1. Γεια σας κορίτσια! Χαζεύοντας στην μπλογκοπαρέα,είδα και το δικό σας μπλοκγοσπιτάκι. Όμορφα πράγματα1 Μην απογοητεύεσται για την μη επιτυχία του bazaar! Κακές εποχές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τζινα μου καλως ηρθες να εισαι καλα μια ειμαι η ιωαννα και κανω οσα βλεπεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή

σχεδιάζω πάνω στο χαρτί και σου μιλάει... εσύ τι θα του πεις;