Παρασκευή 17 Μαΐου 2013

STEKIA PANTOU @ BY I LOVE STYLE

καλημέρα σε όλους
Νομίζω οτι έχετε καταλάβει τόσο καιρό, μέσα απο τις δημιουργίες μου οτι στηρίζω την Κύπρο. Ένα κομμάτι της χώρας μας, όπως και εμείς πονάει. Αν δεν το θυμάστε μπορείτε να δείτε την ανάρτηση νούμερο 259  με τον κολιέ απο ανακυκλωμένο πουκάμισο και το φελλό απο το κτήμα nicolaides.winery. Ένα πολύχρωμο κολιέ για να αλλάξει η διάθεση μας, απο σπάνιους φελλούς για τα δεδομένα της χώρας μας, μιας και δεν υπάρχουν τα κρασιά στην Ελλάδα. Κολιέ με φελλούς στην ανάρτηση νούμερο 212 με φελλούς απο το οινοποιείο Ζαμπάρτας
Μπρελόκ για τα κλειδία μου απο φελλό όμορφο στην ανάρτηση νούμερο 189  απο το οινοποιείο Μακκάς.
και τέλος το φοβερό ζευγάρι σκουλαρίκια απο ανακυκλωμένο χαρτί που έχει το μπουκάλι κουμανδαριας φτιαγμένη απο τον Λευτέρη Μοχιανάκη και σχεδιασμένη απο την σύζυγό του με λογότυπο the anama concept και είναι στην ανάρτηση νούμερο 168.

Όλα αυτά τα έβαλα για να σας θυμήσω την δουλειά μου για αυτήν την χώρα που λέγεται Κύπρος.
Σήμερα όμως αυτή η ανάρτηση κρύβει και κάτι άλλο. Η ίδια χώρα στηρίζει τα stekia pantou και χαίομαι πολύ που γράφει για αυτήν την δουλειά ένα κείμενο. τίτλος κειμένου κοσμήματα απο ανακυκλωμένο χαρτί τόπος φιλοξενίας του το σαιτ ilovestyle.com που μιλάει για πολλά και διαφορετικά θέματα, απο κοινωνικά μέχρι μόδας φυσικά. Να πω ένα ευχαριστώ σε αυτήν την ηλεκτρονική ιστοσελίδα που φιλοξένησε ένα κομμάτι της δουλειάς μου και πάνω απο όλους εσάς που ακόμα με στηρίζεται.

 

2 σχόλια:

  1. Μπράβο σου και πάλι! Φαντάζομαι την χαρά σου!
    Να σαι καλά και σου εύχομαι καλό σαββατοκύριακο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κουκλαρα υπεροχη κρητικια μου μετα απο το ενα ακρητικο ακρο ηρθε και το αλλο φυσικα και χαρηκα οπως και με τον καθενα σας οταν μου γραφει κατι και με στηριζει οπως μπορει

    ΑπάντησηΔιαγραφή

σχεδιάζω πάνω στο χαρτί και σου μιλάει... εσύ τι θα του πεις;