Πέμπτη 2 Μαΐου 2013

ΕΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ

 
 
 
θα μας βρείτε και στο pinterest
 
Πρίν απο δύο χρόνια, ήταν πάλι Πρωτομαγιά, και ήταν απόγευμα που δεν είχα τι να κάνω, οπότε διάλεξα εκείνη την ημέρα που όλος ο κόσμος δεν εργαζόταν και το γιόρταζε, εγώ να κάνω το επαγγελματικό μου ξεκίνημα και να πώ ότι αυτή θα είναι η "επαγγελματική" μου επανάσταση. και κάπως έτσι ένα μεσημέρι κατά τις 5 η ώρα, ξεκίνησα να κάνω το δεύτερο μπλόγκ μου, και πεδευόμουνα πως θα το ονομάσω. είχα
την εμπειρία απο το πρώτο, και διάλεξα να είναι ένας χώρος μόνο για όσα καλλιτεχνικά ήθελα να δημιουργήσω. όλα συγκεντρωμένα σε ένα χώρο. Η πρώτη δημιουργία μου ήταν ένα κολιέ και το έχω ακόμα, όπου βρήσκετε στην ανάρτηση νούμερο 1. Ήταν η πρώτη για αυτό το μπλόγκ, αλλά πραγματικά η πρώτη είχε γίνει για τα γενέθλια μιας φίλης μου.  Ήμουν στην Κέρκυρα, καθόμουν σε μια γωνία, και παρατηρούσα τους ανθρώπους, και καθώς διάβαζα τα περιοδικά που είχε μπροστά μου έκοβα ότι μου άρεζε. Ο πραγματικός λόγος που έκανα αυτή την σελίδα, και σαν φόρο τιμής σε εκείνη την θέση την ονόμασα Γωνιές, ήταν γιατί το καλοκαίρι του 2011 είχα χωρίσει. Είχα τόσα νεύρα, τόση υπερένταση, προσπαθούσα να το χωνέψω, που άμα μου μιλούσες και χωρίς να έφταιγες για κάτι θα σε έβριζα. Αντί λοιπόν να βρίζω τον κόσμο, είχα κλειστεί στο δωμάτιό μου, και ένιωθα ότι εκεί δεν θα με πειράξει κανείς. Είχα τόσα περιοδικά μόδας που τα κοιτούσα και χανόμουνα για να ηρεμίσω. Μέσα απο αυτά, έκοβα όσα μου άρεζαν αντικείμενα, και αν γυρίσω πίσω θα δω δημιουργίες με αυτά. Σκουλαρίκια με παπούτσια που είναι στο νούμερο 7 και άλλα περίεργα. Νομίζω ότι απο όσα είχα κόψει απο ρούχα, ήταν μια κανονική ζηλευτή γκαρνταρόμπα, αλλά και φωτογραφίες που είχαν τόσο πάθος, και αγάπη μέσα τους, που δεν μπορούσα να αντισταθώ.
Τελικά, αυτό το σπίτι, γιατί έτσι πλέον το θεωρώ, αυτό το μπλόγκ, ονομάστηκε stekia pantou γιατί κάθε φορά που θα έκανα μια έκθεση, θα γινόταν το στέκι μου για να με βρούν, και παντού επειδή ποτέ δεν θα ήμουν στο ίδο μέρος. Δεν ήθελα να βάλω ένα συνηθισμένο όνομα, αλλά κάτι που ο άλλος θα το θυμόταν αμέσως. Δεν έχω βάλει ποτέ φωτογραφία δικιά μου, επειδή θέλω ο καθένας, να με ξεχωρίζει απο την δουλειά μου. Δεν ήθελα να κάνω ότι κάνουν όλοι, και αυτό φυσικά και έχει ένα τίμημα, αλλά απο την άλλη είναι και αυτό που σε κάνει να ξεχωρίζεις. Κάποτε άκουσα πως ύπαρχει μια μερίδα ανθρώπων που θέλουν το διαφορετικό, και απλά δνε υπάρχει η προσφορά. Θεωρώ πως ναι κάνω κάτι διαφορετικό, και για αυτό κάθε φορά που κάποιος αγοράζει κάτι απο τα stekia pantou by publishit είναι γιατί έχει εμπιστοσύνη στον εαυτό του, να υποστηρίξει κάτι το διαφορετικό και αυτό να τον κάνει το επικεντρό αρκετών.
  Γινόμαστε δύο χρονών σήμερα, και μπορώ να πω μπράβο μου, που τόλμησα να κάνω αυτό το μπλόγκ, πρωτον γιατί έμα έτσι καλλιτέχνες, γνώρισα να εκτιμάω των κόπω άλλων, έμαθα καλύτερα τα όρια μου, ψάχτηκα περισσότερο στην τέχνη, έμαθα ότι δεν είμαι καλή στο εμπόριο, διάλεξα καλύτερα τους γύρω μου, έμαθα την άρνιση και την αποδοχή. Κέρδισα το καλύτερο ... τα κοσμήματά μου να ταξιδέψουν στο εξωτερικό σε Αυστραλία, Καναδά, Ιταλία, Κύπρο, Γαλλία, Λονδίνο, και φυσικά μέσα στην χώρα μας. Έχω ακούσει πολλά καλά, απο διαφορετικές ηλικίες, με αποκορύφωμα ευτχώς που υπάρχει και κα΄ποιος να ξεχωρίζει, και πολλά αρνητικά, με αποκορύφωμα την θεική ατάκα, δεν πιστεύω να νομίζεις οτι κάνεις κάτι γιατι ότι δημιουργείς είναι σκουπίδια. Όλα αυτά μου έδωσαν κουράγιο όμως για κάτι δύσκολο πια.
  Να πω πως αυτή η ανάρτιση γίνεται, επειδή όσα κείμενα και να γραφτούν κανένα δεν μπορεί να δείξει τι είμαι, και να πει το μεγαλύτερο μπράβο και ευχαριστώ σε όλους τους ανθρώπους που με παρακολουθούν απο όλα τα προφίλ μου. Τα stekia pantou πήραν πολύ αγάπη και συνεχίζουν να δέχονται απο όλους σας, και για αυτό πάντα όταν αγόραζα κάτι ήθελα να την προσφέρω πίσω, και έκανα ξεχωριστή ανάρτιση ότι αγόραζα για να σας δείξω και άλλους καλλιτέχνες, Πολλοί μου είπαν γιατί ξοδεύεις τον χρόνο σου και γράφεις για άλλους. Μέσα απο αυτήν την διαδικασία όμως, έμαθα εμένα, έμαθα παιδιά που αξίζουν, οπότε δεν ξόδεψα τον χρόνο μου ποτέ. Αντιθέτως έπρεπε να είμαι διαφορετική σε κάθε κείμενο.
   Αυτή την ανάρτιση την κάνω για να σας πω ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ γιατί χάρη σε εσάς υπάρχω ακόμα, αλλά πλέον θα γίνονται οι αναρτίσεις που έχουν προγραμματιστεί για όσο πάρει όμως απο εκεί και πέρα θα σταματήσουν παρά μόνο ελάχιστες. Τα stekia pantou δεν θα υπήρχαν αν δεν τα στηρίζατε, δεν θα ήταν το ίδιο αν δεν άκουγαν τις απόψεις σας. Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους, που αν δεν σας άκουγα δεν θα είχα κάνει τίποτα. Καλές γιορτές και προσοχή στον εαυτό σας ...

10 σχόλια:

  1. Χείμαρρος συγκινητικών συναισθημάτων η σημερινή ανάρτησή σου. Ό, τι κέρδισες μέσα σ΄αυτά τα 2 χρόνια, το κέρδισες με την αξία σου και το "ευχαριστώ" ταιριάζει...γάντι σε ΄μας, γιατί υπάρχεις ανάμεσά μας! Να είσαι καλά και να συνεχίσεις το ίδιο δυναμικά. Καλές γιορτές και ό,τι ονειρεύεσαι να στο φέρει η Ανάσταση του Χριστού μαζί της!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ονειροκοσμε μου τα εβγαλα απο μεσα μου και ηρεμισα δεν ξερω αν θα συνεχισω αλλα οσα εχω κανει σιγουρα θα μπουν τωρα ποτε δεν ξερω

      Διαγραφή
  2. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ..ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ..ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΣΟΥ..ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΜΕ ΤΑ ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ..ΔΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΟΜΩΣ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙΣ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΟΥ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΕΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γιατι οτι και να κανω εξ ορισμου θα ειναι διαφορετικο και εδω πλεον δεν το αντεχει η περιοχη οποτε κανω υπομονη και θα δω τι θα σκεφτω
      καλα να περασεις

      Διαγραφή
  3. Να σαι καλά και να συνεχίσεις αυτό που κάνεις γιατί το κάνεις καλά και με αγάπη :)

    Καλό Πάσχα σου εύχομαι και καλά να περάσεις αυτές τις ημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστούμε που μας άνοιξες την καρδιά σου είναι τιμή μας! Σου εύχομαι Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα! Να περάσεις πολύ όμορφα με τα αγαπημένα σου πρόσωπα! Όσο για τις αναρτήσεις σου θα συμφωνήσω με το Δελφινάκι. Πολλά φιλάκια και.. συνέχισε έτσι όπως σε ξέρουμε και μας αρέσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό Μήνα!!!! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΆ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ και να είσαι πάντα ευτυχισμένη με αυτό που κάνεις κάθε φορά.!!!!!! Θα συμφωνήσω με τα κορίτσια για τις αναρτήσεις σου.!!!! Καλό Πάσχα Καλή Ανάσταση!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια πολλά στο σπιτάκι σου Ιωάννα!! Πολύ συγκινητική η ανάρτησή σου! Εσύ μη σταματάς με τίποτα!! Ψηλά το κεφάλι και συνέχισε να κάνεις αυτό που κάνει εσένα ευτυχισμένη!! Καλό μήνα και καλό Πάσχα να έχεις!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια πολλά και καλά!Συνέχισε να δημιουργείς, εγώ το θεωρώ στάση ζωής!
    Πάνω που διάβαζα τη φαρμακερή ατάκα που σου είπαν και σκεφτόμουν "πάλι καλά που δε μου'χει τύχει κάτι τέτοιο" γυρνάω στο fb να δω μια ειδοποίηση που έκανε "μπιπ" και ήταν κάτι παρόμοιο! Πάνω στην ώρα! Τέλος πάντων, εδώ μιλάμε για σένα, αλλά ήθελα απλώς να πω ότι τουλάχιστον τώρα που το μοιράστηκες νιώθω λιγότερο άσχημα γι'αυτό που συνέβη σε μένα , μιας και απ'ό,τι φαίνεται είναι σύνηθες!Και πάλι καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ιωαννάκι είσαι παιδί τζιμάνι. Σ'εχω καταλάβει να ξέρεις και σε πάω πολύ!!!
    Χείμαρρος είσαι και απόλαυση! Μου έλυσες και τις απορίες για τα ονόματα που έδωσες στο blog σου. Μπράβο σου που κυνηγάς τα όνειρά σου, παλεύεις γι'αυτά και τα πιστεύεις.
    Φτιάχνε εσύ ότι εμπνέεσαι και πάντα θα υπάρχουν άνθρωποι να εκτιμούν τη δουλειά σου αλλά και κακοπροαίρετοι να λένε κακίες! Ψηλά το κεφάλι και Καλή Ανάσταση!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

σχεδιάζω πάνω στο χαρτί και σου μιλάει... εσύ τι θα του πεις;