Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2012

ΝΟΥΜΕΡΟ 112


 
θα μας βρείτε και στο pinterest
 
 
 
Παιδιά μου στην Θεσσαλονίκη έβγαλε κρύο.

Πάρτε το πάπλωμά σας, ανάψτε το τζάκι και να κρατάτε μέχρι το απόγευμα ζεστές σοκολάτες, και το βράδυ κρασί.

Μπήκα στο πνεύμα των ήμερων και δεν θα μπορούσα να ξεχάσω τις γιορτές αν και δεν είμαι και τόσο φαν τους.

Πήρε τα εργαλεία μου και έκανα ένα κόσμημα από ανακυκλωμένο χαρτί για το κινητό.

 Βρήκα ένα τσαχπίνη χιονάνθρωπο, με το καπέλο και το κασκόλ του και εύχομαι να κρεμαστεί στο κινητό κάποιου που αγαπάει την εποχή.

Εσείς; Το θέλετε τον χιονάνθρωπό μου;

6 σχόλια:

  1. πολυ ομορφος ο χιονανθρωπος και ακρως επικαιρος με το κρυο που ξαφνου βγηκε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μικρή μου φίλη σε περίμενα...... ο χιονάνθρωπός σου και όμορφος και εντελώς της εποχής φιλάκια.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απίθανο στολιδάκι ο χιονάνθρωπός σου και ποιός δεν θα τον ήθελε!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θωμη ομολογω οτι εχουμε κρυο αλλα επιτελους καιρος του ηταν σου αρεσε; χαιρομαιιιιιι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. εφη μου δεν θα ερχομουν εχω εκθεση κοσμήματος αλλα μαθαινω πως ήταν καλα μπηκα λίγο στο πνευμα των εορτων και εγω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. κικη μου καλημέρα εύχομαι να είσαι σε λιγοτερο κρυο απο οτι εδω χαχα να σαι καλα εύχομαι να κρεμαστει σε ενα κινητο πολυ γλυκο

    ΑπάντησηΔιαγραφή

σχεδιάζω πάνω στο χαρτί και σου μιλάει... εσύ τι θα του πεις;