Παρασκευή 28 Δεκεμβρίου 2012

ΝΟΥΜΕΡΟ 133

 
θα μας βρείτε και στο pinterest

Όταν κάνεις ιταλικά, και είναι μια γλώσσα που αγαπάς, τότε σαφώς και θα την βάλεις στην ζωή σου, σε ότι και να κάνεις... Μιας και έρχονται σε λίγο οι εορτές του καρναβαλιού, δεν θα μπορούσα να μην κάνω κάτι σχετικό. Έψαξα και βρήκα τις όμορφες βενετσιάνικες μάσκες, που μου αρέσουν αλλά όχι όλες, και φυσικά τις έκανα σκουλαρίκια.
Αυτή την στιγμή, κάποια κυρία τις φοράει στην Θεσσαλονίκη και είνια πολύ τιμητικό. Αν έχετε περιέργεια να μαθετε πως γίνονται οι μάσκες η ιστοσελίδα Anima Italiana έχει σχετική αναρτηση και θα την δείτε εδώ με τίτλο πως φτιάχνονται οι βενετσιάνικες μάσκες.
Είναι το πέπλο που φοράνε όλοι εκείνη την περίοδο και σε προκαλούν να τους βρεις. Να τους ανακαλύψεις. Να δεις στους οικείους σου ένα άλλο πρόσωπο. διασκεδάστε με οτι σας ευχαριστεί. Να είστε όλοι καλά δημιουργικοί και με χαμόγελο.
Λοιπόν; Σας αρέσει;

11 σχόλια:

  1. Ιωάννα μου είναι πολύ όμορφα τα σκουλαρίκια σου!!!
    Καλή χρονιά να έχεις με υγεία και αγάπη!!!Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. oι βενετσιανικες μασκες ειναι πανεμορφες και διαχρονικες.
    ευχομαι καλη χρονια σε ολους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. κάποτε είχα αδυναμία στις μάσκες...έχω φτιάξει παρα μα παρα πολλές!!!!!!!!!!!!!!με έκανες να τις θυμηθώ!
    ωραία ιδέα τα σκουλαρίκια!
    Καλή και δημιουργική χρονια εύχομαι
    πάντα με υγεία και χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια καλά και δημιουργικά!!Να είσαι πάντα καλά.
    Οι μάσκες σου είναι πολύ εντυπωσιακές και είναι φτιαγμένες στα χρώματα που αγαπώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΙΩΑΝΝΑ ΜΟΥ, ΒΛΕΠΩ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ!!!!
    ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΦΗΣΑ ΣΧΟΛΙΟ!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. μου αρεσει που με κοιτας να μου λες και κατι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Wow, υπέροχη ιδέα για κόσμημα! Καταπληκτικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

σχεδιάζω πάνω στο χαρτί και σου μιλάει... εσύ τι θα του πεις;