Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2012

ΝΟΥΜΕΡΟ 122

 
θα μας βρειτε και στο pinterest
 
 
Καλή μου καταστροφή, τώρα θυμήθηκες να μας έρθεις; Μέσα στις γιορτές; Και γιατί τρέχουμε να πάρουμε δώρα; Αφού 21 είναι η καταστροφή και γαλοπούλα φέτος δεν θα φάμε. Το μόνο καλό αυτής της γυναίκας- όπου γυναίκα βλέπε καταστροφή- είναι οτι μας γλυτώνει απο τις θερμίδες. Μπράβο κούκλα μου. Να είσαι καλά. Μα έκανες άνω κάτω και το καλό που σου θέλω να έρθεις, να στρογγυλοκαθήσεις στην χώρα- και μην πεις δεν θέλω- να πληρώνεις τους φόρους για όλους του πολίτες και να μας πείς την άποψή σου για το πως ζούμε εδώ.
Βέβαια, καιρό που βρήκες να διαλέξεις να έρθεις- δεν ήξερες δεν ρώταγες; ακάλεστη που πάς ε; τς τς καθόλου τρόπους κυρία μου δεν έχετε - έχουμε γιορτές, κρύα, και χιονανθρώπους. Για αυτό έκανα και και εγώ ένα ζευγάρι σκουλαρίκια με δύο συμπαθέστατους χιονανρώπους, οι οποίοι γινανε δώρο σε μια Χριστίνα, μπας και τους δείς, κρυώσεις και δεν έρθεις, αλλά απο ότι μου είπανε εσύ εκεί... αποφασισμένη να έρθεις. Ε καλά να πάθεις. Δεν σε φοβόμαστε έλα. Πόσο πιο μεγάλη καταστροφή να κάνεις απο τους Βουλευτές μας;
Που λέτε τους έκανα, τους δώρισα, το χάρηκα, και έχω στρωθεί στην δημιουργία...
Χειμώνας είναι, κρύο κάνει, κανείς δεν βγαίνει έξω, και τα νέα σχέδια μου καλά κρατούν. Φυσικά μην περιμένετε κάτι συνηθισμένο. Έβαλα τις μεγάλες αγάπες μου μπροστά, τα πάθη μου και τα θέλω μου και πάω...
Εύχομαι να σας βρήσκει το κείμενο μου κοντά σε ένα τζάκι, κάτω απο μια κουβέρτα, μέσα σε μια αγκαλιά, με μια ζεστή σοκολάτα, και οι χιονάνθρωποί μου να σας κάνουν παρέα...
Περιμένω τις απόψεις σας!!!

9 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. ξερω ειμαι γραμμενη σε παρακολουθω μπραβο για την δουλεια σου συνεχισε ετσι

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφοι οι χιονάνθρωποί σου!! Και το ότι ήταν δωράκι τους κάνει ακόμη πιο ξεχωριστούς!! Να τους χαρεί, λοιπόν, η ιδιοκτήτρια και καλοφόρετοι να είναι!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αν τους εκτιμησει θα το χαρω ειναι γλυκα πλάσματα αυτοι οι χιονανθρωποι και οταν τους εκανα τους χαρηκα πολυ

      Διαγραφή
  3. Καλησπέρα! Σ'ευχαριστώ για την επίσκεψή σου!
    Αχ τι να πω,δεν αντέχω να ακούω άλλο για αυτήν την καταστροφή..Έχει γίνει κωμικοταγικό!!
    Μου φαίνεται πως κάθε φορά βρίσκουμε κάτι να ασχολούμαστε για να μην βλέπουμε όσα μας "απειλούν" κάθε μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κατερινα μου χαρκα που ξανα ηρθες και απο εδω μωρε ασε την καταστροφη να ερθει μονο που θα δει τον μητσοτακη θα φυγει και αυτη

      Διαγραφή
  4. Γιατί όλοι ταράχτηκαν επειδή ένα από τα κυκλικά ημερολόγια των Μάγιας, ενός λαού Ινδιάνων που έζησε το 2000πΧ, τελείωσε στην ημερομηνία 21-12-2012? Έχουν ευρεθεί και άλλα ημερολόγια που συνεχίζουν από τις 22-12-2012 και έπειτα. Ως Χριστιανοί εξ άλλου αναμένουμε τη 2η παρουσία του Θεανθρώπου!

    Christina by christinaeseyes.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλα τα λες πολυ σωστα αλλα ειπαμε αν δεν πουλησουμε οτι ακουγεται πολυ θα ημαστε πισω καλως ηρθες

      Διαγραφή
  5. Μα την ημέρα των γενεθλίων μου βρήκε να έρθει η καταστροφή? Θα χρεωθώ και χρόνο ή μπα? :) Τα σκουλαρικάκια πολύ γλυκά!! Συνέχισε να δημιουργείς κι εμείς να θαυμάζουμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

σχεδιάζω πάνω στο χαρτί και σου μιλάει... εσύ τι θα του πεις;