Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2012

ΝΟΥΜΕΡΟ 118

 
θα μας βρείτε και στο pinterest
 
Εσύ είσαι τα πάντα για μένα λέει.
το ξέρω δεν φαίνεται αλλα δεν μου καθοταν να το βγαλω αλλιως. Ήταν άτιμο σκουλαρίκι.
Όμως με ένα τόσο σημαντικό μύνημα δεν μπορουσα να του αντισταθώ.
Αυτό περιμένει ο καθένας μας να ακούσει και το διακιούται για να αντέχει τα πάντα στην ζωή του. Να ξέρει οτι είναι σημαντικός για κάποιον.
Η κοπέλα που το πήρε είχε την επαίτειο της και ήθελε να το φορέσει για να θυμάται κάποιον που αγαπά πολύ, αλλά εκείνη την μέρα είχε ένα ταξίδι. και όμως ήθελε να της το πεί και να το εννοεί.
Αν έχετε έναν άνθρωπο δίπλα σας, να σας το λέει και να σας το δείχνει, έχετε το πιο ακριβό δώρο.
Λοιπόν; σας αρέσει;
 

6 σχόλια:

  1. Μ'αρέσει πολύ η λεπτομέρεια στο πάνω μέρος και είμαι σίγουρη ότι από κοντά θα είναι εκπληκτικά!!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ομολογω οτι ναι απο κοντα ηταν ωραια οχι γιατι τα εκανα εγω αλλα σας νοημα ηταν ωραιο και σας φωτο επιεσης να σαι καλα ματια μου

      Διαγραφή
  2. Καλησπέρα πολύ ωραίο το σπιτάκι σου,ελπίζω να τα λέμε.Να είσαι καλά καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλως ηρθες ροδανθη μου να εισαι καλα που περασες και σε ευχαριστω φυσικα και θα τα λεμε

      Διαγραφή
  3. Καλώς σε βρήκα :) Ένα όμορφο σαββατοκύριακο σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ομορφο και δημιουργικο ειναι με πολλες δραστηριοτητες και σε εσενα που περασες

      Διαγραφή

σχεδιάζω πάνω στο χαρτί και σου μιλάει... εσύ τι θα του πεις;