Σάββατο 15 Δεκεμβρίου 2012

ΝΟΥΜΕΡΟ 120

 
 
θα μας βρειτε και στο pinterest
 
Όπως λέει και η μαμά μου
 καλά βρε, εσύ είσαι ολόκληρη γαιδούρα, με τον γκαρύ θα παίζεις;
και πάντα της έλεγα
Κάνω πρόβα για τα παιδιά μου να δω πως είναι.
Ε τι να κάνω του έχω μια αδυναμία αυτού του γαιδάρου. Φανταστείτε όταν ο πρωην μου τον έφερε δωρο στα γενέθλιά μου χάρηκα πιο πολύ με τον γάιδαρο παρά με τα άλλα δώρα που μου είχε φέρει.
Οπότε κάποτε θα τον έκανα σκουλαρίκι, και μάλιστα να κρατάει δώρο παρακαλώ. Και ήρθε μια κυρία γυρω στα 55, γραμμένη σε ένα θεατρικό θίασο και τον πήρε. Όχι δεν έκλαψα, αλλά αν της έλεγα την ατάκα της μάνας μου τι θα έλεγε;
Νομίζω οτι ακόμα και στο παιδικό έργο ήταν αδικημένος ο γκαρύ όλο τον Γουίνι δείχναν σιγά την φίρμα. Τέλος πάντων εγώ τον αγάπησα και αφού τον πήρε μια κυρία που τον αγάπησε εξίσου το ίδιο και ας είναι μεγάλη χαλάλι της. εσάς; Σας αιχμαλώτησε;


12 σχόλια:

  1. "Πουλύ ωραίο" δε λες τίποτα!
    Καλημέρα και καλό Σαββατοκύριακο! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλως ηρθες κοπελα μου στο σπιτακι μου σε ευχαριστω για τα καλα σου λόγια καλο και δημιουργικο σκ

      Διαγραφή
  2. Κι εμένα από αυτό το παιδικό, ο Γκαρύ ήταν ο αγαπημένος μου!!! Τέλειο ζευγάρι!! Να το χαρεί η ιδιοκτήτρια!!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φιλια κουκλα μου ελπιζω να εισαι καλα καλε μου αρεσε για τη φωνη του και το ναζι του

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. καλη συνεχεια σε οτι και να κανεις καλα να περνας και περιμενω αποψεις για ολα

      Διαγραφή

σχεδιάζω πάνω στο χαρτί και σου μιλάει... εσύ τι θα του πεις;