Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου 2012

ΝΟΥΜΕΡΟ 119

 
θα μας βρείτε και στο pinterest
 
Το ξέρω πλέον απο χέρι....
οι αναγνώστες μου πίνουν πολύ καφέ.
όλα τα είδη και σε ωραία φλιτζάνια.
ήταν δυνατόν λοιπόν να μην σας τιμήσω;
Που λέτε εγώ μπορεί να μην πίνω καφέ, αλλά λατρευω εκείνα τα όμορφα και περίεργα ποτήρια, σερβίτσια, κούπες, πιατάκια, και όλα οσα έχουν ένα ιδιαίτερο σχέδιο πάνω τους.
Θέλω να έχω περίεργες κούπες και ποτήρια του καφέ πειράζει; Έτσι όταν το έδωσα σε μια κοπέλα για την γιορτή της που ξέρω οτι πίνει πολύ καφέ, το χάρηκα γιατί θα το εκτιμήσει.
Έχω στρώσει το τραπέζι μου, έχω βάλει τα καλά μου,  και σας περιμένω για κους κους και σχόλια για το έργο μου.
Λοιπον κυρίες μου; σας αρέσει;

2 σχόλια:

  1. μια χαρά είναι.. ό,τι πρέπει ... σίγουρα θα χάρηκε πολύ αυτή η κοπέλλα που λες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αν σου αρεσει και εσενα εμενα αυτο μου φτανει ειναι γλυκουλικα και σημαντικα

      Διαγραφή

σχεδιάζω πάνω στο χαρτί και σου μιλάει... εσύ τι θα του πεις;