Κυριακή 23 Δεκεμβρίου 2012

ΝΟΥΜΕΡΟ 128

 
 
θα μας βρείτε και στο pinterest
 
 
 
Oι αναμνήσεις, ιδίως το βράδυ, έχοντας συντροφιά το ράδιο, φορτίζουν το κλίμα με ποικίλα συναισθήματα. σκέφτομαι την χρονιά που πέρασε, τις απογοητεύσεις και τις χαρές, τα βράδια μοναξιά και τα βράδια ξενυχτώντας με παρεα τη σχέση μου . Ωραίος ο έρωτας , μα πονάει. Iδίως οταν ο άλλος σε διωχνει χωρις να έχει το κουραγιο να πει το γιατι και εσυ παλευεις με τις σκεψεις . Mακαρι να μην ήμουν τοσο ευαισθητη και χαζορομαντικη.

4 σχόλια:

  1. Χαίρομαι που είσαι ευαίσθητη και άνοιξες τη ψυχή σου με αυτή σου την ανάρτηση. Καλές γιορτές γλυκιά μου. Όμορφο ξημέρωμα σου εύχομαι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλες γιορτες να εισια καλα και δημιουργικη με υγεια πανω απο ολα

      Διαγραφή
  2. Πέρασα να σου δώσω τις ευχές μου για Καλά και Χαρούμενα Χριστούγεννα με αυτούς που αγαπάς...
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. φιλία μου να εισαι καλα παντα αισιοδοξη και ηρεμη

    ΑπάντησηΔιαγραφή

σχεδιάζω πάνω στο χαρτί και σου μιλάει... εσύ τι θα του πεις;