Κυριακή 30 Δεκεμβρίου 2012

ΕΚΘΕΣΗ ΚΟΣΜΗΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΚΑΒΑ DRINK AND PLEASURE

 
 
θα μας βρειτε και στο  pinterest
 
καλές γιορτές  σε όλους...
Σήμερα θα μιλήσουμε για μια έκθεση που έκανα. Μιας και η δουλειά μου είναι το κρασί, για να το φέρω πιο κοντά στον κόσμο, και μάλιστα στο νεανικό, είπα να κάνω τα μπουκάλια απο τα κρασιά κοσμήματα... Μερικά μπουκάλια είναι η αδυναμία μου. Έχω έρωτα με τα περίεργα μπουκάλια, και για αυτό θα εξακολουθήσω να κάνω τέτοια σχέδια.
Που λέτε, πήρα την απόφαση να κάνω μια έκθεση στον χώρο του κρασιού, σε μια κάβα στην Άνω τούμπα. Η κάβα λέγεται drink and pleasure είναι στην Λαμπράκη 180, και μου παραχώρησε τον χώρο της για δύο μέρες. Στις 13 και στις 14 Του Δεκέμβρη, 5 ώρες ήμουν στην διάθεση του οινόφιλου κοινού, να έρθει και να αγοράσει μπουκάλια μεν, αλλά για να τα φορέσει και όχι για να τα πιεί. Το κρασί, το κοκτέιλ και ο καφές είχαν την τιμητική τους στα σχέδια μου, και όσοι ήταν παθιασμένοι με αυτά, ήρθαν να τα δουν απο κοντά.
Φυσικά, αισθανόμουν σαν το σπίτι μου μιας και είναι ο χώρος μου, και χάρηκα που το προσπάθησα. Να πω ένα ευχαριστώ πρώτα στον αρχισυντάκτη μου στην Agriculture.Portal 
που μπήκε στον κόπο να μου κάνει την αφίσα. Να είσαι καλά Κώστα. Να πώ ευχαριστώ στο blog ας μιλήσουμε για αγάπη  και στα Portal publishitmagazine και wine.gr με θέμα ΕΚΘΕΣΗ ΚΟΣΜΗΜΑΤΟΣ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟ ΚΡΑΣΙ. Φυσικά αν μπείτε στο προφίλ μου στο facebook stekia.pantou υπάρχει το ανάλογο άλμπουμ με φωτογραφίες. Να πω και ένα ευχαριστώ για τις κούκλες σκουλαρικιών, που ήταν ευγενική χορηγία της κάβας.
 

4 σχόλια:

  1. Πάντα επιτυχίες που να σε γεμίζουν χαρά !
    Καλή χρονιά σου εύχομαι! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ετοιμαζονται και αλλες εκθεσεις για να δουμε τι θα γινει
      να εισαι καλα κουκλα και παντα με ομορφιες

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραία ιδέα και η επιλογή του χώρου σίγουρα πολύ πετυχημένη! Μπράβο! Με το καλό και σε επόμενες εκθέσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κουκλα μπες στο προφιλ μου να δεις τις φωτο
      να εισαι καλα και θα ερθει κατι καλο για ολους

      Διαγραφή

σχεδιάζω πάνω στο χαρτί και σου μιλάει... εσύ τι θα του πεις;