Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2012

ΝΟΥΜΕΡΟ 115

 
θα μας βρείτε και στο pinterest
 
 
 
Μπορεί σε όλους αυτοί την στιγμή, να έρχεται στον νου κάτι ζεστό και να είναι στο τζάκι, αλλά ένα κοκτέιλ είναι μερικές φορές οτι πρέπει για να χαλαρώσεις.
Θέλω να ευχαριστήσω την κυρία που πήρε αυτό το κοκτέιλ, για να έχει στον νου της οτι όλα γίνονται πιο εύκολα με κάτι δροσερό στην ζωή μας.
Αναζωογονητικό ποτό και να θέλετε να μάθετε συνταγές μπορείτε να μπείτε εδώ στην σελίδα συνταγές για κοκτέιλ να μάθετε κάποια μυστικά.

10 σχόλια:

  1. Πολύ ιδιαίτερα σκουλαρίκια! Μεθυστικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ πρωτότυπες και εκκεντρικές οι δημιουργίες σου! Δεν έχω ξανακούσει για κοσμήματα από χαρτί!

    Καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σκουλαρικάκια για κοκτέιλ πάρτυ!!! Πολύ ιδιαίτερα και ξεχωριστά!!!! Καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. κυριακατικο κουταλακι μου καλως ηρεθς στο σπιτακι μου χαχα ελπιζω να μην σε μεθυσα να δεις και τα αλλα που ερχονται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αγαπητη μητερα καλως ηρθες χαχα ναι ελπιζω να κανω κατι διαφορετικο αλλα που θα αγαπιεται απο τον κοσμο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. σσε ευχαριστω πολυ ομορφη κοπελα με τα μωβ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. κικη μου να σαι καλα οταν θα πας σε ενα τετοιο παρτυ πες μου να σου κανω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ οινοπνευματώδη σκουλαρίκια...για τρελά μεθύσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μπα βρε μαργαριτα ειναι το κοκτειλ μπορει να γινει ελαφρυ αλλα για σενα θα κανω κατι αλλο ακομα

      Διαγραφή

σχεδιάζω πάνω στο χαρτί και σου μιλάει... εσύ τι θα του πεις;