Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2012

ΝΟΥΜΕΡΟ 117

 
 
θα μας βρείτε και στο pinterest
 
 
αγαπάμε ποδήλατο!!!
Όχι την ζωή μας που την έχουν κάνει σαν ποδήλατο, αλλά εκείνο με τις δύο ρόδες.
Που το παίρνεις για να κάνεις βόλτα σε επίπεδους δρόμους, μέσα σε ανθισμένα λιβάδια, και γεμάτους δρόμους με δέντρα που μυρίζουν ωραία.
Σαν εκείνο που έχει η Όντρει Χέρμπορν ή όπως την λένε τέλως πάντων, που φοράει ένα μαντήλι και ένα απλό σύνολο και είναι τ΄σο σικάτη.
Απόψε λοιπόν, μια κυρία πήρε αυτόν τον κολιέ, και γενικά πιστεύω οτι στην Θεσσαλονίκη κάνουμε ποδήλατο. Για αυτό υπάρχει μια ομάδα που λέγεται Ποδηλάτες της Θεσσαλονίκης, και μπορείτε να τους βρείτε εδώ για να μάθετε τις δράσεις τους και γενικά τι κάνουν. Οκ και εγώ πρέπει να το μάθω γιατι δεν κάνω ποδήλατο. Θα ήθελα κάποιος να σκεφτεί, να κατασκευάσει ένα, που να έιναι με αναπαυτικό κάθισμα, με τέντα, τζάμια, σαν τις ατομικές μοτοσικλέτες, να μην κρυώνεις, και να περνάς καλά. Σε αυτό θα καθόμουν άνετα, αλλά ως τότε περιμένω. Βέβαια, το ποδήλατο είναι και άθλημα, για αυτό αν θέλετε να μάθετε κάτι για αυτό μπορείτε να μπείτε εδώ που είναι μια σελίδα που λέγεται Bike & Sports- όλα για το ποδήλατο.
Αυτά για απόψε... και απο αύριο, κάντε ορθοπεταλιές, να σας βλέπω εγώ!!!

6 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Μωρε αυτο εδω το ποδηλατο ειναι μαξιλαρι δλδ ειναι σχεδιο πανω σε μαξιλαρι υπαρχει στο εμποριο. αλλα εκει ειναι ωραια να το εχω εγω ειναι λιγο δυσκολο

      Διαγραφή
  2. Αψογο το κολιε. Οντρει Χέμπορν η κυρια, οντως σικατη και εκλεπτυσμενη!
    Σουπερ οι πληροφοριες για τους ποδηλατες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. δημητρα καλα εκανε και το πηρε της πηγαινε... να την ταξιδευει κιολας ελπιζω να σε βοηθησα σε κατι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ουάου!! Πραγματικά πολύ ιδιαίτερο!! Μου αρέσει μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλλιτεχνιδα μου καλως ηρθες χαχα να σαι καλα το πηρανε ευτυχως και το χαιρονται

      Διαγραφή

σχεδιάζω πάνω στο χαρτί και σου μιλάει... εσύ τι θα του πεις;