Σάββατο 8 Δεκεμβρίου 2012

ΝΟΥΜΕΡΟ 114

 
θα μας βρείετ και στο pinterest



Μικρά, χρυσαφένια, στρόγγυλα κουμπιά.

Τα λατρεύω τα κουμπιά.

Σε όποιο μέγεθος και σε όσα σχέδια και αν τα βρω, μου θυμίζουν τους κύκλους της ζωής.

Η Γλυκερία λέει ένα τραγούδι Η ζωή μου ένας κύκλος… και το λατρεύω ακούστε το  ΕΔΩ να δείτε πόση αλήθεια κρύβει.

Άλλοι ανοίγουν, άλλοι κλείνουν, και οι κρυφοί που δεν ξέρουμε ετοιμάζονται.

Αυτά τα διάλεξε μια κοπελιά, που γνώρισα πρόσφατα, που θα φωτίζουν το πρόσωπό της και όπως το χρώμα τους, έτσι και εκείνη εύχομαι, να συνεχίσει να είναι ανοιχτή στον κόσμο, και να έχει μια χρυσή καρδιά και αγάπη για όσους διαλέγει.

  Αγαπάω κάθε κουμπί που διαλέγω για τις δημιουργίες μου, είναι όσα κούμπωσαν στην αισθητική μου, περιμένω και την άποψη σας…

 

8 σχόλια:

  1. Σικάτα και πολύ όμορφα!..και του δικού μου στυλ!Γούστο να έχεις και κάνεις θαύματα!Εύχομαι η κοπέλα που θα τα φορέσει, να έχει πάντα μαζί της και τις υπέροχες ευχές σου.Φιλιά και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αρμονια μου καλως ηρθες και παλι καλε ποσο χαιρομαι που σου αρεσουν δεν φανταζεσαι ειναι απλα μικρα και διακρητικα. οταν θα τα φοραει θα της πανε πολυ και θα την δω ξανα για να της πω και τις παοψεις ολων σας

      Διαγραφή
  2. Τι όμορφα σκουλαρίκια και πολύ πολύ πρωτότυπα!
    Μπράβο στην κοπέλα που τα διάλεξε και φυσικά στην φοβερή δημιουργό τους.
    Ήρθα λοιπόν να δω τι φτιάχνεις όπως σου υποσχέθηκα. Θα σε χαζέψω αύριο με ησυχία γιατί τώρα είναι πολύ πολύ αργά και νυστάζω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δημητρα μου καλως ηρθες η πορτα μου παντα ανοιχτη για ολους. περιμενω και για τα αλλα σχεδια που σου αρεσαν αποψεις οκ;

      Διαγραφή
  3. Αυτά κι' αν είναι πρωτότυπα!!!!!! Μ' αρέσουν πάρα πολύ!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφα αυτά τα σκουλαρίκια! Δεν την αδικώ την κοπέλα που τα διάλεξε!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κουταλακι μου καλως ηρθες και παλι χαχα λες να κανω και θεματα για την μαγειρικη;; για να δουμε

      Διαγραφή

σχεδιάζω πάνω στο χαρτί και σου μιλάει... εσύ τι θα του πεις;